Моделі

KIA представила найпотужнішу модель у своїй історії

Kia EV6 нещодавно виграв титул “Європейський автомобіль року”. Цілком логічно, адже корейський електричний кросовер привернув увагу як професіоналів, так і любителів, завдяки своєму гарному дизайну та ультрасучасній силовій установці та бортовим технологіям.

І хоча на місці електромобіль виглядає досить інтригуюче, керувати ним не менш цікаво завдяки його спортивним рисам та повному приводу у поєднанні з комфортом та розслабленням у салоні. Але поки що для повноти картини не вистачало лише одного – уявити найпотужнішу модель корейського бренду.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Це вже було виправлено після того, як Kia випустила EV6 GT. Ця найпотужніша версія кросовера давно відома, і від неї очікувалося краще прискорення, ніж у багатьох спорткарів зі звичайними двигунами, тому що головний дизайнер марки заявив, що нова модель нестиме гени Stinger, але з вищими характеристиками.

KIA представила найпотужнішу модель у своїй історії

Але давайте говорити у цифрах. Максимальна потужність Kia EV6 GT становить 585 кінських сил, а момент, що крутить, дорівнює 740 Нм. Це дозволяє розганятися від 0 до 100 км/год за 3,5 секунди, а максимальна швидкість становить 260 км/год. Електронний диференціал підвищеного тертя та покращена гальмівна система з передніми дисками діаметром 388 мм та задніми дисками діаметром 360 мм допомагають приборкати всю динаміку. Інженери також спеціально відкалібрували педаль гальма, щоб зробити її більш прямою.

Технологічна еволюція продовжується з появою спеціального режиму керування під назвою GT. Логічно, що налаштування електродвигунів, гальм, рульового управління, підвіски, диференціала та системи курсової стійкості мають набагато більш спортивне калібрування. Якщо ви вирішили насолодитися керованим перемотуванням, у EV6 GT є навіть режим дрифту, з можливістю відключення системи ESC.

Стилістично найспортивніший EV6 мало чим відрізняється від звичайних версій. Найбільш помітні відмінності – змінений передній бампер, 21-дюймові колеса та яскраво-жовті гальмівні супорти. У салоні теж знаходимо жовті акценти – на дверях торпедо та швах спортивних сидінь. Найбільш специфічною є кнопка режиму GT, розташована на кермі.

KIA представила найпотужнішу модель у своїй історії

Що стосується акумуляторної батареї, то вона аналогічна такої у стандартних версій Kia EV6 і має ємність 77,4 кВтг. Пробіг на одній зарядці становить до 423 км, а акумулятор можна заряджати на швидкій станції потужністю до 250 кВт. Надшвидка зарядка дозволяє зарядити акумулятор з 10 до 80% за 18 хвилин.

Back to top button