Моделі

Kia Cadenza оновився перед зміною поколінь: багатшими і без дизеля

Велику «чотирьохдверку» тепер можна придбати з новою радіаторною решіткою, крім того, розширено список обладнання. А ось моторна гамма урізана.

Найдорожчий передньопривідний седан Kia, який на батьківщині носить індекс K7, а в інших країнах відомий як Cadenza, в актуальному, другому, поколінні (YG) перебуває з 2016-го. У минулому році модель серйозно оновили, в Кореї така «чотирехдверка» навіть придбала прізвище Premier. Однак уже навесні 2020 го в мережу почали викладати шпигунські знімки седана Kia наступної генерації (GL3). На швидку заміну міг вплинути вихід на корейський ринок родинного Hyundai Grandeur (стартував у листопаді). Справа в тому, що після появи такої моделі Hyundai продажу модернізованої «чотирьохдверки» Kia стали знижуватися, хоча до цього K7 з новим виглядом за підсумками деяких місяців навіть випереджав дореформений Grandeur. А в 2020-му розрив вражаючий: з січня по серпень в Кореї реалізовано 31 610 автомобілів Kia K7 (-1% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 го), тоді як седан Hyundai за той же період розійшовся тиражем в 102 220 екземплярів (+ 57%). І тим не менше, перед дебютом K7 третього покоління марка вирішила ще раз модернізувати нинішній седан.

Отже, «чотирьохдверка» 2021 модельного року пропонується з новою радіаторною решіткою – з «пташками», хоча в Kia воліють порівняння з «крилами літака». При цьому покупцям як і раніше доступний і седан з увігнутими вертикальними «клинами». Ще розширена палітра кольорів кузова (додані два нових відтінку).

У салоні знову допрацювали шумоізоляцію – зокрема, заднє скло зробили товстіше (в 2019-м Kia також звітувала про потовщення скла, але заднє, мабуть, тоді не чіпали). Електричне стоянкове гальмо і фільтр очищення повітря тепер є у всіх варіантах виконання бензинового і гібридного седана. Комплекс систем безпеки поповнився системою запобігання зіткненню при повороті на перехресті. Також розширено можливості управління голосом: по команді відтепер можна включити / вимкнути клімат-контроль, обігрів рульового колеса або сидінь, відкривати / закривати вікна. А за доплату доступні два окремих планшета для задніх пасажирів (кріпляться до спинок передніх крісел).

Kia K7 Premier 2021 модельного року можна буде придбати з 202-сильним турбодизелем 2.2 (споріднений Hyundai Grandeur його позбувся ще в 2019-м), інших реформ моторна гамма не зазнала: в Кореї седан оснащується бензиновою «четвіркою» 2.5 GDI (198 к.с .) і V6 3.0 GDI (266 к.с.), який працює на газі V6 3.0 LPi (235 к.с.). До того ж покупцям запропонована гібридна версія з «атмосферником» 2.4 MPI (159 к.с.) і 52-сильним електромотором. Гібрид та седан з газовим двигуном комплектуються шестиступінчастим «автоматом», інші варіанти мають 8АКП. Привід – тільки передній.

Що ж стосується K7 нового покоління, то, за неофіційними даними, таку «чотирьохдверку» представлять в першій половині наступного року. Судячи зі шпигунських знімків, дизайн виконають в нехарактерному для інших моделей марки стилі. А ще, як очікується, седан K7 одним з перших приміряє нову емблему Kia. До речі, у «третього» K7 з незвичайним зовнішнім виглядом є всі шанси залучити покупців, адже свіжий K5 (наступник Оптими) перевершив споріднену Hyundai Sonata: за вісім місяців 2020 го дилери Kia реалізували в Кореї 59 231 примірник, тоді як Соната останнього покоління на батьківщині знайшла 34 587 власників (тираж Sonata з урахуванням моделі попередньої генерації – 47 781 примірник).

Back to top button