ДайджестНовиниСвіт

Керівника BMW Group переобрано на пост президента Європейської асоціації автовиробників

Олівера Ципсе, голову правління BMW Group, переобрано президентом Європейської асоціації автовиробників (ACEA) на другий термін.

Президент ACEA обирається щорічно на річний термін, який може бути подовжений один раз.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

«Автомобільна промисловість ЄС – світовий технологічний лідер, який використовує свій інноваційний потенціал для надання рішень щодо боротьби зі зміною клімату. Ми переконані, що стійкість та глобальна конкурентоспроможність можуть йти пліч-о-пліч – і навіть зміцнювати один одного, – якщо й те, й інше ґрунтується на технологічних інноваціях», – заявив Ципсе. При цьому він додав, що європейський автопром з нетерпінням чекає на наступний рік, коли ЄС представить фундаментальне законодавство, яке визначить майбутнє автомобільної галузі.

Багато важливих елементів кліматичного законодавства вже було запропоновано Європейською комісією на початку цього року. Вони включають Регламент, що встановлює цільові показники CO2 для легкових та легких комерційних автомобілів, та пропозицію щодо регулювання інфраструктури альтернативного палива (AFIR), що передбачає обов’язкові цілі для розвитку інфраструктури заряджання та дозаправки у всіх державах ЄС.

Наступного року Комісія запропонує нові стандарти викидів CO2 для великовантажних автомобілів.

«При встановленні цільових показників AFIR та викидів CO2 у 2022 році національні уряди та члени Європейського парламенту ухвалять фундаментальні та далекосяжні рішення для переходу до кліматично нейтральної мобільності», – продовжив пан Ципсе.

«Як галузь, ми маємо всі відповідні автомобільні технології. Однак придбання європейцями достатньої кількості таких автомобілів найближчими роками багато в чому залежить від того, наскільки швидко і широко буде розгорнута інфраструктура по всьому ЄС», акцентував президент АСЕА і закликав європейських законотворців забезпечити реалізацію амбітних цілей.

Автомобільна промисловість нині стикається з історичними проблемами через дефіцит у глобальному ланцюжку поставок, особливо через відсутність достатньої кількості напівпровідників. Внаслідок цього збою, спричиненого кризою COVID, виробництво автомобілів у ЄС за перші дев’ять місяців цього року склало на 3 мільйони одиниць менше, ніж обсяги до пандемії у 2019 році.

У жовтні продажі нових автомобілів впали на 30% порівняно з 2020 роком.

«Заради глобальної конкурентоспроможності нашої галузі Європа має посилити свій технологічний суверенітет, щоб мати можливість постачати основні компоненти для основних галузей промисловості регіону», – зазначив Олівер Ціпсе.

Source
ACEA
Back to top button