
Попит на корейські автомобілі падає, пише CarDiagram. Так, за даними видання, в січні-вересні 2017 року продажі Kia впали на 8,6%. А показники Hyundai і зовсім просіли на 10,5 відсотка.
І це при зростанні світового авторинку на 2,2 відсотка.
Експерти відзначають: головна причина падіння показників корейських марок – провал на ринку Китаю, де сьогодні продається 30% всіх автомобілів.
За даними американського інформагентства Bloomberg, до вересня Hyundai втратила 64% китайських покупців. Причина – напружені відносини Піднебесної з Південною Кореєю.
Через напружену політичну обстановку китайці уникають покупки автомобілів Hyundai і Kia.
Дилери корейських марок в Китаї скаржаться на те, що кожен день втрачають тисячі юанів, намагаючись заманити клієнтів знижками. А деякі і зовсім готові відмовитися від південнокорейських брендів.