Читацький зал

Італія вимагатиме відстрочки на 5 років запровадження заборони на двигуни внутрішнього згоряння

Влада Італії також висловилася проти планів ЄС заборонити продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Вони попросять перенести це на 2040 рік і це може відбутися на зустрічі з Радою з навколишнього середовища в ЄС, яка відбудеться 28 червня.

П’ять італійських міністрів вже висловили занепокоєння запровадженням заходу та поточним внесенням змін до плану переходу на повну електрифікацію. За повідомленнями ЗМІ країни, пропозиція щодо перенесення заборони на 2040 рік вже підготовлена ​​документом, підписаним Болгарією, Португалією, Румунією та Словаччиною. І в ньому зазначено, що до 2035 року шкідливі викиди мають знижуватися на 90%, а не на 100%.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Вказано ще одне – на європейському рівні розширюється фронт країн, які хочуть більш плавного переходу на «зелені» автомобілі. Усього кілька днів тому уряд Німеччини висловив свою незгоду із забороною на використання бензину та дизельного палива, закликавши до більш прагматичного підходу та прислухаючись до вимог та потреб автомобільного сектору Європи.

«Ми першими не підписали угоду Cop26 у Глазго, за нами послідувала Німеччина, а тепер і інші країни всерйоз задаються питанням, чи не потрібно переосмислити часи та шляхи екологічного переходу, оскільки покладають соціальну та економічну відповідальність на центри разом зі священною екологічною битвою», – Заявив міністр економічного зростання Італії Джанкарло Джорджетті.

Він порівняв перехід на їзду мокрою дорогою з мокрими поворотами. «Політики повинні вміти дозувати акселератор, гальмо та важіль перемикання передач. Швидка їзда цікава, але мистецтво політики полягає в тому, щоб вміти зупинятися і використовувати важіль перемикання передач. Ось чому ми повинні зробити велику роботу, тому що ми вступаємо в делікатну фазу, в якій цей перехід має бути керованим», — пояснив Джорджетті.

За словами Паоло Скудьєрі, президента Асоціації італійських постачальників автомобільного обладнання, ідея полягає не в тому, щоб ігнорувати екологічні проблеми, а в тому, щоб вирішити використання інших технологій, таких як синтетичне паливо та водень для участі у переході до електрифікації.

Back to top button