Світові автопрем'єри

Honda повністю розсекретила новий Civic-седан

Компанія Honda повністю розсекретила седан Civic одинадцятого покоління. У нього новий дизайн і кардинально змінений салон, а ще вперше для моделі доступні цифрова «приборка» і преміум-аудіосистема Bose.

Відрізнити новий Honda Civic від старого не складе особливих труднощів. Адже відправною точкою для дизайнерів екстер’єру стала стилістика машини попереднього покоління – в неї просто внесли ряд поліпшень. У компанії говорять, що використовували традиційний підхід «максимум людини-мінімум машини», згідно з яким дизайн і технології існують не самі по собі, а для «задоволення потреб водія і пасажирів».

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Honda повністю розсекретила новий Civic-седан

На практиці це вилилося в більш присадкуватий силует і в спробу дати застояну сегменту, що називається, «ковток свіжого повітря». Передні стійки седана трохи зрушили до корми, подовживши таким чином капот; занизили лінію скління і розширили задню колію. Всю оптику, в тому числі паркувальні вогні, перевели на світлодіоди. Новий Civic дійсно став виглядати атлетичнішим, але ще більше змін ховається всередині.

Honda повністю розсекретила новий Civic-седан

Кардинально переглянутий салон виконаний в новому для компанії ключі: з вузькою передньою панеллю, що окремо стоїть центральним дисплеєм, прихованими дефлекторами вентиляції (вони знаходяться під декоративною накладкою з візерунком у вигляді сот) і більш якісними матеріалами обробки. Вперше Civic можна обладнати повністю цифровий панеллю приладів на 10,2-дюйма. До того ж на моделі дебютували «мультімедійка» з дев’ятидюймовим сенсорним екраном («в базі» 7-дюймовий), аудіосистема Bose з 12 динаміками і передні сидіння з новою набиванням.

Honda повністю розсекретила новий Civic-седан

Тим часом базується седан на старій архітектурі Advanced Compatibility Engineering (ACE). Однак шасі стало жорсткіше, і за цим показником «одинадцятий» Civic перевершує всіх своїх попередників. Замінено передній підрамник, втулки, плюс в передніх стійках встановлені нові кульові з’єднання. Підвіска перекалібрувати на догоду комфорту. Так, плавність ходу при проїзді залізничних колій збільшилася на 20 відсотків.

Honda повністю розсекретила новий Civic-седан

Гамма двигунів Civic не змінилася і складається з двох агрегатів: «атмосферника» 2.0 (160 сил і 187 Нм) і півторалітрової «турбочетверкі» (182 сили і 240 Нм), у якій система зміни фаз VTEC відтепер є не тільки на впуску, а й на випуск. Коробка в обох випадках – кліноцепной варіатор з гидротрансформатором, електричним насосом і функцією Step-Shift, що імітує фізичні перемикання при різких прискореннях. Залежно від версії Civic буде йти з підрульовими пелюстками і трьома їздовими профілями: ECON, Normal і Sport.

Honda повністю розсекретила новий Civic-седан

У стандартне оснащення Civic увійшли комплекс систем безпеки Honda Sensing, в тому числі асистент руху в пробках, і 10 ейрбегів. Нові подушки водія (за формою нагадує пончик) і переднього пасажира (трехкамерная) краще контролюють положення голови при певних типах зіткнень, щоб мінімізувати ризик серйозної травми мозку. Раніше такі ставили тільки на Acura TLX і MDX.


Back to top button