Моделі

Himalaya Defender похвалився потужним американським двигуном

Подібний Land Rover Defender 110 у виконанні фірми Himalaya обійдеться замовнику від $ 250 000 до 300 000 без урахування донорського автомобіля. Якщо це дорого, то британці пропонують, так би мовити, бюджетну програму доопрацювання за $ 115 000.

Зовсім скоро слово рестомод буде асоціюватися у нас з позашляховиком Land Rover Defender. Скільки ми вже бачили різних проектів на базі колишнього Дефа! І скільки ще попереду. Цього разу поговоримо про британську фірму Himalaya, яка реставрує і допрацьовує дефендер в основному для американського ринку. Остання робота ательє – класичний позашляховик Defender 110 Summit Series. Головне, про що слід знати, – це один з найбільш потужних рестомодов, створених на базі англійської культової моделі. Встановлений на автомобілі компресорний V8 6.2 LT4 від Chevrolet видає вражаючі 659 сил і 881 Н•м.

Himalaya Defender похвалився потужним американським двигуном

Від звичайного Дефа «гімалайський» відрізняється колесами, силовими сталевими бамперами, оптикою і додатковим світлодіодним освітленням, накладками на арках і лебідкою Warn. Однак в цілому тюнери поставилися з повагою до образу моделі.

При роботі над інтер’єром англійці зірвалися, про що свідчить кермо Nardi, кастомна приладова панель і оновлена ​​центральна консоль з чужорідними елементами. Передня панель, двері і нові крісла обшиті натуральною шкірою, а стеля – штучною замшею.

Himalaya Defender похвалився потужним американським двигуном

Під цей двигун підібрали восьмиступінчасту автоматичну коробку передач і повнопривідну трансмісію з кастомною роздаткою і блокуванням трьох диференціалів. Спереду і ззаду встановлені нерозрізні мости Dynatrac, а також чотирьохважільна гвинтова підвіска з амортизаторами Fox. Позашляховику з таким зарядом життєво необхідні відповідні гальма. І такі у Дефа від фірми Himalaya є – механізми Brembo (шести- і чотирьохпоршневі) з перфорованими роторами.

Back to top button