Моделі

Хетчбек Kia Picanto знову не заслужив зірок Latin NCAP

Захист дорослих в Picanto оцінена на 0%, дітей – 29%, пішоходів – 57%, системи допомоги водієві заробили 7%. В результаті – нуль зірок. Причому не можна сказати, що в Латинській Америці хетчбек зухвало дешевий: в Аргентині він «починається» з 1 606 725 песо.

«Абсолютно огидно, що такий глобальний автовиробник, як KIA, пропонує Picanto в Європі за 8700 євро з шістьма подушками, захистом пішоходів і стандартної ESP, а в Латинській Америці рівень безпеки жахливо низький, – журиться генсек організації Latin NCAP Алехандро Фурас. – Європейське обладнання у нас недоступно навіть в якості опції. Якщо KIA прямо зараз не поліпшить Picanto, ми взагалі не рекомендуємо споживачам купувати цю модель з такими поганими характеристиками».

У 2016 році Picanto (він же Morning) південнокорейської збірки не удостоївся на тестах Latin NCAP жодної зірки. Тепер проведені лобовий і бічний удари з однією фронтальною подушкою, але знову без ESP. При обох ударах груди водія і переднього пасажира виявилися червоними (поганий захист), тому бали за тести були обнулені. Захист сідоків від травми хлиста шиї теж визнана поганий.

Експерти Latin NCAP вважають, що дві подушки не поліпшать оцінку моделі, так як нестабільна конструкція кузова буде як і раніше набирати менше відсотка. Крім того, «Picanto не відповідає правилам ООН щодо захисту пішоходів», – кажуть вони.

Генсек Фурас звинувачує KIA в подвійних стандартах і вимагає підвищити безпеку всієї лінійки бренда в Латинській Америці і Карибському басейні. Він закликає владу до створення «незалежної і прозорої системи інформування споживачів» про виробників, які для окремих регіонів занижують рівень захисту. Тим часом самі випробувачі дають зрозуміти, що додаткові ейрбегамі і системи – не панацея. У звіті написано: «Клітка салону визнана нестабільною, вона не може витримувати високі навантаження».

Back to top button