Світ

Група Renault сформулювала свою головну мету

Збори провели (зліва направо): Клотільда ​​Дельбос, Лука де Мео, Жан-Домінік Сенар і Квіттері де Пелепор. Остання з лютого працює генеральним юрисконсультом і старшим віце-президентом. На задньому плані видніються концепт Renault 5 і електрокар Dacia Spring.

Щорічні загальні збори акціонерів групи Renault 23 квітня було присвячено не тільки підбиттю підсумків першого кварталу. На ньому була представлена ​​мета Renault Group, «виражає амбіції і смисли у Франції і всьому світі». Формування мети стало результатом колективних зусиль. Робочі групи проаналізували сотні інтерв’ю з персоналом з різних підприємств і країн, від рядових співробітників до вищого керівництва. Паралельно проводилося дослідження культури компанії, йшли консультації з усіма зацікавленими сторонами, включаючи партнерів.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

У підсумку «суть місії» 170 000 співробітників Renault звучить так: «Наш новаторський дух просуває мобільність, щоб зблизити людей». Для досягнення мети до кінця року буде створено спеціальний комітет по цілям. «У Renault технології та інновації завжди стоять на службі у людей, а не навпаки. Тому що кінцева мета – зблизити нас. Це свобода, яка уможливлює мобільність сьогодні і, тим більше, завтра», – підкреслив Жан-Домінік Сенар, назвавши мета ключовим фактором конкурентоспроможності.

Частка електрокарів і гібридів E-Tech в продажах марки Renault і раніше невелика – 42 951 машина. Разом з усіма легковиками виходить 23%. Мобільні сервіси принесли 5 млн євро замість шести (-16,7%). Запаси на складах групи скоротилися на 26% (до 487 000 одиниць).

У першому кварталі 2021 року група продала 665 038 автомобілів (+ 1,1%). З них на бренд Renault довелося 433 662 одиниці (+ 1,3%). Dacia реалізувала 121 231 машину (+ 10,2%), Lada – 90 472 (+ 5,4%), Alpine – 423 (+ 15,3%). Виручка групи склала 10,015 млрд євро (-1,1%). Внесок АвтоВАЗу скоротився до 685 млн (-2,3%). У рейтингу ключових ринків Росія зайняла друге місце з результатом в 114 272 одиниці після Франції (135 957). Третьою стала Італія (41 696), четвертої – Німеччина (40 230), п’ятої – Бразилія (33 186). Завдання на другий квартал не озвучені. Сказано лише, що Renault Group з оптимізмом дивиться в майбутнє.

Back to top button