Дайджест

Головні новинки тижня: Range Rover та Mercedes SL

Новий Range Rover: офіційно

Флагман Land Rover – Range Rover перейшов у п’яте покоління з індексом L460. Новий позашляховик хоч і схожий в загальних рисах на модель L405, що йде, але це інший автомобіль на платформі, яка принесла чимало інновацій.

Як і раніше, Range Rover запропонований у стандартному та подовженому варіантах. Обидві сталі на 53 мм довші за колишні машини, а колісна база зросла на 75 мм. Стандартна версія завдовжки 5052 мм має між осями 2997 мм. Подовжений розтягнутий на ті ж 200 мм, що й у колишньому поколінні: довжина – 5252 мм, база – 3197 мм. При цьому позашляховик став на 35 мм вищим: 1870 мм у стандартному положенні підвіски.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Головні новинки тижня: Range Rover та Mercedes SL

Новий алюмінієвий кузов на 50% жорсткіший від попереднього. Заради візуальної «чистоти» у нього скорочено кількість швів та стиків, зменшено зазори між кузовними панелями, а перепад рельєфу між склом та їх рамками зведений до мінімуму, щоб створити єдину візуальну площину. Коефіцієнт аеродинамічного опору зменшено з 0,34 до 0,30 – насамперед завдяки щиткам і накладкам на днище, які зменшують завихрення повітря, та активним заслінкам для охолодження гальм, що відкриваються лише за потреби. Максимальний діаметр коліс тепер 23, а не 22 дюйми.

Найбільш помітно змінився дизайн задньої частини кузова, але складові багажні двері з електроприводом верхньої та нижньої стулок збереглися. Сервопривід тепер можуть мати і бічні двері: механізми працюють на ухилі до 10 градусів, мають захист від затискання та ультразвукові датчики, що дозволяють розрахувати безпечний кут відчинення. Двері водія можна закрити натисканням педалі гальма.

Головні новинки тижня: Range Rover та Mercedes SL

Нові LED-фари мають по 1,2 млн. мікродзеркал, які формують світловий пучок і можуть «малювати» підказки на дорозі. Прожектори б’ють на 500 метрів і зав’язані на систему навігації, щоб превентивно змінювати режим роботи в поворотах. Також є кругове освітлення для маневрування у темряві: ілюмінація навколо всього автомобіля може працювати на швидкості до 15 км/год.

На вибір є 5-, 4- та – вперше – 7-місний варіанти салону, а відстань між рядами збільшено на 20 мм. Роздільні задні сидіння в стандарті мають регулювання нахилу спинки в діапазоні 16 градусів, але є й дорожчі крісла з електроприводом, які дозволяють прийняти положення. Третій ряд можна замовити тільки для довгообазної машини, він встановлений на 41 мм вище за другий ряд, розрахований на дорослих пасажирів, має обігрів та електропривід складання. Об’єм багажника за третім рядом – 312 літрів. У дворядних машин відсік вміщує 818 літрів (коротка база) або 1061 літр (довга база). Багажна полиця може мати опціонний електропривод підйому. Ще передбачений потужний роздільник, який кріпиться до підлоги і може використовуватися як спинка під час відпочинку на пікніку.

Range Rover має нову електронну архітектуру EVA 2.0, яка об’єднує 70 електронних блоків і може оновлювати їх «по повітрю» за допомогою мультимедіа системи Pivi Pro (встановлені два блоки eSIM, які працюють паралельно). Головний пристрій має вигнутий тачскрин діагоналлю 13,1 дюйма з вібровіддачею при натисканні. При цьому збережено окремий блок клімат-контролю із фізичними рукоятками. Екран панелі приладів має діагональ 13,7 дюйма, є проекція, а в салонне дзеркало вбудований дисплей, на який виводиться картинка з камери заднього виду, вбудованої в один з двох «плавників» на даху. На другому ряду передбачені два екрани по 11,4 дюйми з роз’ємами HDMI, а з електроприводом задніх сидінь – ще й 8-дюймовий тачскрин у центральному підлокітнику. Вже в базі є 4-зонний клімат-контроль з окремим кондиціонером та обігрівачем для задньої частини салону. Найдорожча аудіосистема Meridian Signature потужністю 1600 ват має 35 динаміків і розвинену систему активного шумоподавлення в салоні: інвертований сигнал подається на мініатюрні 20-ватні динаміки в підголовниках чотирьох «основних» сидінь. Крім напіванілінового або повністю анілінового шкіряного оздоблення можна замовити оббивку з дорогого текстилю Ultrafabrics або сумішшю вовни Kvadrat.

Головні новинки тижня: Range Rover та Mercedes SL

Топ-версія Signature Suite має окремі задні крісла з електроприводом та масажем, масивний центральний тунель та розкладні столики із сервоприводом. А ще є Range Rover SV з особливим оздобленням інтер’єру та керамічними елементами декору.

Новий Range Rover став першою моделлю на модульній платформі MLA-Flex (Modular Longitudinal Architecture), що призначена для великих автомобілів концерну Jaguar Land Rover. Вона розрахована на поздовжнє розташування силового агрегату та електрифікацію.

Спереду, як і раніше, подвійні поперечні важелі, а задня підвіска повністю нова – з п’ятьма важелями на колесо замість колишніх чотирьох. Шасі Dynamic Response Pro – це базова пневмопідвіска з адаптивними амортизаторами Bilstein. Система управління eHorizon зав’язана на навігатор і превентивно змінює жорсткість підвіски перед кожним поворотом, виходячи зі швидкості та вибраного їздового режиму. Активні стабілізатори мають 48-вольтові електромотори для придушення кренів, але на бездоріжжі вони вимикаються. Кліренс у стандартному положенні пневмопідвіски – 160 мм, на парковці він знижується до 110 мм, а на бездоріжжі його можна підвищити до 235 мм. В екстремальному режимі дорожній просвіт досягає 295 мм.

Головні новинки тижня: Range Rover та Mercedes SL

Шасі тепер за умовчанням повнокероване. Електричні актуатори можуть повертати задні колеса на кут до 7,3 градусів. На швидкості до 50 км/год задні колеса відхиляються в протилежний бік з передніми для покращення маневреності, а після 50 км/год усі колеса повертаються в один бік для підвищення стабільності.

На казахстанському ринку Range Rover буде представлено у трьох модифікаціях. На вершині гами версія P530 з бензиновим двигуном BMW V8 об’ємом 4.4 літри з бітурбонаддувом. Мотор отримав особливі калібрування та піддон картера з розвиненою системою перегородок, що дозволяє працювати на ухилі до 45 градусів без загрози масляного голодування. Віддача – 530 к.с. та 750 Нм. Розгін до 100 км/год – за 4,6 секунди, максимальна швидкість – 250 км/год. Версії D250 та D350 мають рядний 6-циліндровий дизель 3.0 сімейства Ingenium. У першому випадку він розвиває 249 л. та 600 Нм, а у другому – 350 к.с. та 700 Нм. Прискорення до «сотні» – за 8,3 та 6,1 секунди відповідно. Крім того, буде заряджений гібрид, орієнтований на європейські ринки, і повністю електричний варіант, поява якого запланована на 2024 рік.

Всі модифікації оснащуються 8-швидкісним “автоматом”, 2-ступінчастою “роздаткою” та стандартним заднім міжколісним диференціалом з електронним керуванням. А ось від постійного повного приводу відмовилися на користь трансмісії із багатодисковою муфтою підключення передньої осі. У дорожньому режимі швидкості від 35 до 160 км/год муфта розмикається, знижуючи витрата палива на 30% проти колишньою моделлю. Передбачено електронну систему Terrain Response 2 з можливістю ручного налаштування. Заявлено, що позашляховик зможе подолати брід глибиною 900 мм та 45-градусний підйом.

Новий Range Rover випускатиметься на історичному заводі в англійському Соліхаллі, де робили машини всіх минулих поколінь. У Казахстані прийом замовлень має відкритися на початку 2022 року, а старт продажів очікується навесні. Ціни поки що не оголошені, але вже зрозуміло, що з усім новим обладнанням Range Rover сильно подорожчає.

Новий Mercedes SL: від AMG

Mercedes представив новий SL довгоочікуваного сьомого покоління. Родстер з індексом R232 розроблений з нуля спортивним підрозділом AMG, тому має подвійну марку Mercedes-AMG.

Як і у моделі 300SL першого покоління, кузов новинки є просторовим каркасом із закріпленими на ньому зовнішніми панелями. Каркас виконаний з алюмінію, також у конструкції кузова використано сталь та композитні матеріали, а його жорсткість на кручення зросла на 18% у порівнянні з колишньою моделлю.

Головні новинки тижня: Range Rover та Mercedes SL

Завдяки елегантній зовнішності з дизайном чистих ліній новий SL здається компактнішим за попередника, але насправді автомобіль став більшим: довжина зросла з 4640 до 4704 мм, а колісна база – з 2585 до 2700 мм. Особливу увагу приділено аеродинаміці, ставка зроблена на вивірений баланс підйомної та притискної сили. Під переднім бампером встановлена ​​вуглепластикова “губа”, яка після досягнення 80 км/год висувається вниз на 40 мм і викликає завихрення повітря під днищем: вони зменшують підйомну силу на передній осі і “притягують” машину до дороги. Спойлер на кормі теж висувається на 80 км/год та має п’ять положень. Перед радіаторами встановлено складну систему жалюзі Airpanel. Її нижня частина має вертикальні перегородки, а верхня (за основними гратами) – горизонтальні секції. За замовчуванням всі жалюзі закриті, нижня секція відкривається за потреби, а верхня – тільки на швидкості понад 180 км/год. Стандартні фари – матричні Digital Light, які можуть «малювати» підказки на дорозі. Розробники відмовилися від жорсткого складного даху на користь м’якого верху, який на 21 кг легше і дозволив знизити центр ваги, що краще для спорткара. Підняти чи скласти дах можна за 15 секунд на швидкості до 60 км/год.

Головні новинки тижня: Range Rover та Mercedes SL

Інтер’єр із великим вертикальним дисплеєм центральної консолі нагадує останній S-клас. З особливостей відзначимо втоплений у нішу приладовий екран діагоналлю 12,3 дюйми та круглі дефлектори-«турбіни». Після складання даху центральний мультимедіа-дисплей MBUX діагоналлю 11,9 дюйма автоматично встановлюється у вертикальніше положення, щоб зменшити відблиски. Серед оснащення є проекційний екран, аудіосистема Burmester, контурне підсвічування на 64 кольори та передні крісла з «повітряним шарфом», що подає тепле повітря до шиї сідоків. Ззаду знову з’явився номінальний другий ряд сидінь, тож посадкова формула салону – «2+2».

Головні новинки тижня: Range Rover та Mercedes SL

Вже відомо, що у гамі будуть прості версії з 4-циліндровими турбомоторами та потужні гібриди з силовою установкою AMG E Performance, але вони з’являться пізніше. Поки що представлені дві модифікації – SL 55 (476 к.с., 700 Нм) та SL 63 (585 к.с., 800 Нм) – з добре знайомим бензиновим двигуном V8 4.0 бітурбо. На SL він отримав нові інтеркулери, змінений піддон та систему вентиляції картера. Коробка передач – 9-швидкісний “автомат” AMG Speedshift MCT 9G з мокрим зчепленням замість гідротрансформатора. Привід – вперше в історії SL – повний 4Matic+ із багатодисковою муфтою підключення передньої осі. Блокування заднього диференціала з електронним керуванням – опція для SL 55 та стандартне оснащення для SL 63. Динаміка вражає: SL 55 розганяється до 100 км/год за 3,9 секунди, SL 63 – за 3,6 секунди. Максимальна швидкість – 295 та 315 км/год відповідно.

Головні новинки тижня: Range Rover та Mercedes SL

Шасі повністю нове – з подвійними поперечними важелями спереду та ззаду. SL 55 має пружинну підвіску з адаптивними амортизаторами, SL 63 належить шасі AMG Active Ride Control з гідравлічною системою, що зв’язує стійки лівого та правого бортів, замість звичайних стабілізаторів. Плюс до цього новий SL ще й повнокерований, причому вже у стандарті. Електричні актуатори можуть повертати задні колеса на маленький кут. На швидкості до 100 км/год вони відхиляються в протилежний бік з передніми для поліпшення маневреності, а після 100 км/год усі колеса повертаються в один бік підвищення стабільності. Базові гальма – зі складовими дисками, 6-поршневими механізмами на передніх колесах та однопоршневими на задніх. Опційно пропонуються вуглець-керамічні гальма.

Офіційні ціни поки не оголошені, але німецька преса прогнозує щонайменше 140 тис. євро за Mercedes-AMG SL 55. Випускатимуть родстери на заводі у Бремені, де SL робили з 1989 року, а старт продажів заплановано на початок наступного року.

Back to top button