Світ

Генеральний директор Daimler: “Нам потрібна чесна розмова” про електромобілі та роботу

Якщо Європейський Союз бажає пришвидшити перехід до автомобілів з нульовим рівнем викидів, тоді Daimler AG готовий, але потрібно провести відкриту дискусію щодо впливу електрифікації на робочі місця, заявив керівник автовиробника на Вівторок.

“Ми прагнемо сказати так”, – сказав генеральний директор Ола Келленіус під час інтерв’ю на конференції Financial Times щодо майбутнього автомобіля. Але він додав, “ми повинні чесно поговорити про роботу”.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

“Усі знають, що для збирання та побудови силової установки на основі згоряння потрібно більше робочих годин у порівнянні з електричною силовою установкою”, – сказав він.

Минулого місяця ЄС підвищив планові показники скорочення чистого викиду парникових газів до 55% до 2030 року з рівня 1990 року замість 40%, і європейські виробники автомобілів дізнаються в липні, який їхній внесок у викиди CO2 очікується.

В автомобільній промисловості існують широкі сподівання, що втрати робочих місць будуть пов’язані з електрифікацією, зосередженою головним чином на заводах двигунів внутрішнього згоряння.

Німецька автомобільна промисловість стикається з “фіаско зайнятості”, якщо вона не отримає вкрай необхідних інвестицій у нові технології, особливо в акумулятори, заявив минулого тижня провідний лідер праці в країні.

Попередження від Йорга Хофмана, президента IG Metall, з’явилося після того, як опитування інституту Ifo показало, що перехід на електромобілі (EV) може коштувати галузі близько 100 000 робочих місць у виробництві двигунів внутрішнього згоряння до 2025 року, якщо компанії не зможуть посилити зусилля перекваліфікація працівників.

Келленіус зазначив, що вплив на робочі місця потрібно вирішувати “соціально відповідальним шляхом”. За його словами, німецький виробник автомобілів веде “дуже конструктивний діалог” зі своєю робочою радою, і галузь створить більше робочих місць у таких сферах, як програмне забезпечення.

Back to top button