Моделі

Geely бере нову вагу. Суббренд Farizon випустив перспективну електровантажівку

Geely домоглася великих успіхів у сфері легкових автомобілів, проте в комерційному транспорті компанії явно є куди рости. У Китаї в продаж була випущена вантажівка F3E на електротязі, що належить суббренд Geely Farizon. З ним автомобільний гігант планує розширити свою клієнтську базу.

Ця невелика дводверна бортова вантажівка пропонується в Китаї в чотирьох комплектаціях. Розкид цін на F3E становить 118 800 – 131 800 юанів. Швидше за все, в подальшому будуть запропоновані й інші варіації кузова. Довжина F3E становити 5760 мм при колісній базі 3600 мм. Розміри кузова 3700 х 1750 х 1700 мм. Максимальна вантажопідйомність сягає 1 315 кг. Повна маса автомобіля складає 3 495 кг.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Батарея вантажівки здатна забезпечити його дальність ходу 320 км (NEDC) в розвантаженому стані. Повністю завантажена машина зможе проїхати 200 км. На F3E є система рекуперації, яка покращує якість гальмування на 30%. Гальмівний шлях вантажівки з 50 км/год до повної зупинки становить 17,3 метра. Що стосується електромотора, його потужність 123 к.с. (90 кВт), крутний момент – 255 Нм.

Автомобіль може похвалитися електросклопідйомниками, віртуальною панеллю приладів і дизайном від Volvo.

Geely бере нову вагу. Суббренд Farizon випустив перспективну електровантажівку

Додамо пару слів про сам Farizon Auto. Цей бренд був заснований в 2016 році і спеціалізується на виробництві вантажівок і автобусів. Майже всі машини Farizon використовують альтернативні джерела живлення, такі як електрика і навіть метанол. Модельний ряд бренду налічує 6 моделей, представлених в різних модифікаціях. Серед них можна виділити Yuangcheng FX – пікап на базі Geely Atlas Pro. В 2021 році Farizon планує продати 29 500 автомобілів.

До речі, в 2020-му продаж подібних вантажівок в Китаї досягли 1 мільйона. У Farizon F3E, завдяки непоганому зовнішнім виглядом, електротязі, розмірами і відносно невисокою ціною, є всі шанси зайняти свою нішу на цьому ринку.

Back to top button