НовиниСвіт

Франція і Німеччина проти заборони ДВЗ: назріває конфлікт з Євросоюзом

Європейський Союз готується оголосити нові норми щодо шкідливих викидів, які фактично можуть покласти край продажу автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року. Уряди Франції та Німеччини спробують ветувати прийняття нових нормативів, виступаючи за більш тривалий період поетапної відмови від ДВЗ.

Як повідомляє AutoNews, неназваний французький чиновник в офісі президента Еммануеля Макрона заявив, що французький уряд підтримує цілі, згідно з якими автовиробники до 2030 року повинні скоротити викиди на 55% в порівнянні з рівнями 2021 року. У той же час, адміністрація Макрона прагне того, щоб гібриди, які підключаються,  залишалися на ринку якомога довше. У той час як підхід ЄС спрямований на скорочення викидів на 65 відсотків в порівнянні з рівнями 2021 року до 2030 року і зниження їх до нуля до 2035 року.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Міністр транспорту Німеччини Андреас Шоєр також підтримав цю тему в коментарі німецькому агентству DPA. “Всі виробники легкових і вантажних автомобілів знають про наближення більш строгих еконорм. Але вони повинні бути технічно здійсненними”, – зазначив він, додавши, що необхідно проявляти більшу поблажливість до плаг-ін гібридів і приділяти більше уваги водню.

Пропозиція Макрона з’явилася після зустрічей з керівниками таких підприємств, як Stellantis і Renault, а також таких постачальників, як Valeo, Faurecia і Plastic Omnium. Багато автовиробників були захоплені зненацька планами ЄС, які фактично зроблять плаг-ін гібриди непотрібними після 2035 року.

Багато автовиробників серйозно стурбовані з приводу робочих місць, які можуть бути втрачені при переході на електромобілі. При меншій кількості рухомих частин виробництво електрокарів є менш трудомістким. Так, в La Plateforme Automobile (PFA), основній лобістській групи Франції в автомобільній галузі, вважають, що країна може втратити більше половини робочих місць в автомобільній промисловості. В даний час в галузі зайнято близько 190 000 чоловік.

За даними PFA, до середини десятиліття Франції будуть потрібні інвестиції в розмірі 17,5 млрд євро (21 млрд доларів США) для розробки акумуляторів і зарядних станцій.

Зниження шкідливих викидів автомобілів – неминучий екологічний захід в рамках зусиль по боротьбі зі зміною клімату. Минулого місяця Всесвітня метеорологічна організація підрахувала, що досягти кліматичних цілей, поставлених Паризькою угодою, вже в 2026 році неможливо. У міру того, як планета нагрівається, уповільнювати зміну клімату стане тільки важче. Однак, оскільки дві найбільші країни-виробники автомобілів в Європі наполягають на уповільненні заходів по боротьбі зі зміною клімату, в ЄС назріває серйозний конфлікт інтересів.

Source
focus.ua
Back to top button