Технології

Ford запатентував водневий двигун V8

Гонка за електрифікацію призвела до того, що багато автовиробників кинулися створювати електромобілі, залишивши інші «зелені» варіанти, такі як водень, відкладеними. Однак не всі гонки є спринтерськими, і точно так, як черепаха і кролик, водень може повільно надолужити втрачене.

Згідно з документами, вперше виявленими Muscle Cars and Trucks, Ford запатентував конструкцію водневого двигуна з безпосереднім упорскуванням та турбокомпресором, який може значно зменшити проблеми переддетонації, що виникають при спалюванні водневого палива.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Замість повного двигуна патент Ford показує, як бренд планує змішувати повітря та паливо у потрібний час для досягнення оптимальної ефективності. Простіше кажучи, водень любить вибухати, тому дуже важливо контролювати момент вибуху.

Якщо двигун не отримує правильну суміш повітря та палива, паливо може здетонувати раніше, викликаючи «удар» по двигуну, втрату потужності та можливе пошкодження. Конструкція Ford регулює повітря та паливо окремо, використовуючи безпосереднє упорскування палива та повністю регульовану рециркуляцію відпрацьованих газів (EGR) для управління подачею повітря.

Ford запатентував водневий двигун V8

Регульований час відкриття клапанів також допомагає контролювати правильний час надходження повітря та палива до камери згоряння. Система може збільшувати потік EGR, коли потрібен більший момент, що крутить, тим самим знижуючи температуру згоряння і, отже, ранні вибухи. Коли потрібен менший момент, що крутить, потік від клапана EGR зменшується, зменшуючи кількість палива.

Хоча в патенті Ford вказано лише один циліндр, бренд сподівається розширити технологію, включивши до неї кілька циліндрів. Отже, якщо нам пощастить, ми зможемо побачити водневий двигун V8, який продовжить життя спортивних автомобілів, таких як Mustang, на довгі роки.

Електрифікація – це фінал для багатьох шанувальників спортивних автомобілів високого класу, але якщо такі виробники, як Toyota і Ford, наприклад, досягнуть цієї потужності спалювання водню, справжні шанувальники автомобілів, як і раніше, зможуть насолоджуватися звуком та потужністю традиційного двигуна внутрішнього згоряння. двигун, не покладаючись на електрику.

Back to top button