Моделі

Ford Fiesta ST Edition запропонував ручну настройку підвіски

Нова версія – суто трьохдверна. Від стандартної Фієсти ST зовні вона відрізняється блакитним кольором кузова Azura Blue (з числа спеціальних опцій) з чорними акцентами – глянцевими і матовими. Шильдики ST забезпечені чорної окантовкою замість сріблястою.

Тираж хот-хетча Ford Fiesta ST в новій версії ST Edition складе лише 500 одиниць. Вони будуть поширюватися тільки в Європі, причому 300 машин адресовані британському ринку. Там ціни на «ST ST» починаються з 27 075 фунтів. Силовий агрегат не зазнав ніяких змін: бензинова турботройка EcoBoost 1.5 (200 к.с., 290 Н • м) з шестиступінчастою “механікою” як і раніше дозволяють розміняти сотню за 6,7 с. Однак з’явилася регульована за рахунок койловеров підвіска, відточена підрозділом Ford Performance на Нордшляйфе.

Ford Fiesta ST Edition запропонував ручну настройку підвіски

Спойлер на даху, дифузор і корпуси зовнішніх дзеркал почорніли (зазвичай вони забарвлюються в колір кузова), як і легкі 18-дюймові диски Ford Performance з десятьма спицями. Вони мають більшу ударостійкість, ніж традиційні.

Інтер’єр виділяється завдяки сидіннями Recaro, вставкам «з ефектом вуглецевого волокна» і блакитний прострочки. На Мультируль оселилася кнопка S для активації режиму Sport.

Ford Fiesta ST Edition запропонував ручну настройку підвіски

Ford пропонує водіям самим відрегулювати пружини і двотрубні амортизатори відповідно до стилю і умовами водіння. Передбачено 12 налаштувань на стиск і 16 на відбій. Слід врахувати, що кліренс (121 мм) зменшиться на 15 мм спереду і на 10 ззаду. Доступні лонч-контроль, трёхрежімная ESP і диференціал підвищеного тертя Quaife з системою векторизації тяги. Зупиняють Фієсту ST Edition гальма з дисками на 278 мм спереду (вентильовані) і на 253 мм ззаду. Зауважимо, що «просто» Fiesta ST варто в Англії 21 655-24 280 фунтів.

Back to top button