Моделі

Електромобіль Volkswagen ID.3 став хітом продажів в Європі

Повністю електричний автомобіль Volkswagen ID.3 в перший рік присутності на європейському ринку дозволив марці зайняти лідируючі позиції з продажу нових автомобілів у багатьох країнах. З початку продажів моделі було отримано понад 144 тис. замовлень, при цьому близько 50% з них припадає на нових клієнтів, які раніше не водили Volkswagen і не були власниками автомобілів цієї марки, повідомляє прес-служба автовиробника.

Як зазначив член правління Volkswagen, відповідальний за продажі, Клаус Целльмер, модель ID.3 стала справжнім хітом і привернула в Volkswagen нові групи покупців.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Для порівняння, у інших моделей Volkswagen середня частка нових покупців становить близько 36%. У першій половині 2021 року високий попит на Volkswagen ID.3 і інші моделі сімейства ID. дозволив марці Volkswagen вирватися в лідери європейського ринку електромобілів. У серпні ця модель стала найпопулярнішим електромобілем на багатьох ринках, включаючи Німеччину, Великобританію, Ірландію, Австрію і Швейцарію. Аналіз реєстрації нових автомобілів показав, що в серпні Volkswagen ID.3 зайняв перше місце в Західній Європі. Для відповідності високому попиту близько 1200 електромобілів щодня сходять з конвеєрів в Цвіккау і Дрездені, причому обидві виробничі лінії заводу в Цвіккау працюють в три зміни. Крім того, в місті Антінг стартувало виробництво для ринку Китаю: автомобіль з’явиться на китайському ринку восени цього року.

Нещодавно компанія Volkswagen провела опитування серед власників ID.3 з Німеччини, щоб дізнатися причини покупки і особливості експлуатації автомобілів. Серед основних причин для покупки або довгострокової оренди Volkswagen ID.3 були названі екологічні показники (60% опитаних) та інноваційні технології (51% опитаних). Ще одним важливим критерієм для покупців стала персональна підтримка з боку дилерів та сервісної мережі Volkswagen.

Майже для 80% клієнтів з Німеччини Volkswagen ID.3 – найбільш часто використовуваний автомобіль в їхній родині. Більшість користувачів вже заряджають автомобіль будинку з нульовим балансом викидів вуглецю. Близько 70% з них використовують тільки екологічно чисту електроенергію від власних фотоелектричних систем або своїх постачальників електроенергії – при цьому все частіше застосовується нове рішення Volkswagen Naturstrom Connect для екологічно чистих видів транспорту.

Нагадаємо, нова стратегія розвитку марки Volkswagen, що отримала назву Accelerate, спрямована на прискорення темпів розширення електричного модельного ряду. Мета – повна електрифікація парку нових автомобілів. До 2030 року не менше 70% всіх продажів Volkswagen в Європі будуть припадати на електромобілі – їх кількість перевищить один мільйон. Частка електромобілів в обсязі продажів в Північній Америці та Китаї повинна скласти не менше 50%. Крім того, Volkswagen має намір щорічно виводити на ринок як мінімум один новий електромобіль.

Back to top button