Новини

Електрокар Totem GT Electric за € 430 000, підготовлений до виробництва

За рахунок крил нової форми і перекроєних задніх стійок рестомод виявився помітно ширше і нижче оригінального купе Alfa Romeo GT Junior 1300/1600 початку 70-х – 1760 (+180) та 1240 (+130) мм відповідно. Довжина збереглася на рівні 4080 мм. Колісна база – 2401 мм.

Новина про повністю готовому прототипі не може не радувати – рік видався не з легких. Перша машина отримала індекс 00/20, і зібрана вона під керівника італійського колективу Ріккардо Куаджіо. Тепер зрозуміло, що тираж складе всього два десятка купе – і кожне буде підігнано під параметри передбачуваного власника. Навіть характер електромотора можна адаптувати точно під себе, що вже говорити про класичні прийоми персоналізації. Ціна двухдверки – від € 430 000.

Нагадаємо, корпус (95 кг) випечений з вуглепластика, хоча дах з композиту запропонована як опція. Двері можуть бути виконані з композиту, сталі або алюмінію. До останнього варіанту пропонується каркас безпеки. Освітлення – світлодіодне. Обсяг багажника – 260 л.

Електрокар Totem GT Electric за € 430 000, підготовлений до виробництва

Маса батареї, захованої в підлозі, виявилася на 20 кг менше, ніж було заявлено спочатку, – 330 кг. Система зберегла іммерсійне охолодження, як у електрокара Xing Miss R. Тут акумуляторні блоки знаходяться в непровідному розчині Novec від компанії 3M.

Нагадаємо, що від оригінального шасі інженери зберегли лише 10%. Решта – алюмінієвий новодєл, заточений під зрослу до 1270 (+340) кг масу і віддачу електромотора в 525 к.с. і 980 Н•м. Щоб розігнати рестомод з місця до 100 км/год знадобиться 3,4 с. Гранична швидкість – 245 км/год. Відзначимо, що зайвими кілограмами машина зобов’язана батареї ємністю 50,4 кВт•год, що забезпечує запас ходу до 360 км. Раніше італійці обіцяли 320 км. Купе все ще оснащено зарядним пристроєм потужністю 6,6 кВт, але в Тотемі кажуть, що блок на 22 кВт майже готовий. Поки повний заряд акумуляторів займає близько семи годин.

Електрокар Totem GT Electric за € 430 000, підготовлений до виробництва

Колеса в стилі GTAm нам також знайомі по березневій заготівлі. Вони комплектуються шинами Continental ContiSportContact 5 спереду і ContiSportContact 3 ззаду. Розмірність – 205/40 R17 і 245/40 R17 відповідно. Опціонально – 225/45 R17 і 255/40 R17.

Параметри підвіски не змінилися. Спереду замовників чекає McPherson, ззаду – багаторичажка. Амортизатори Bilstein мають механічні регулювання, але за доплату в машині з’явиться комплекс з можливістю електронної налаштуванням. Гальмівна система Brembo GT з чотирьохпоршневими супортами тепер оснащена 345-міліметровими дисками на обох осях. Нагадаємо, за доплату задньопривідний GT Electric можуть обладнати комплектом лінійки GT-R.

Компанія 2electron підготувала для проекту комплекс McFly. У його складі 13 динаміків ручної роботи гучністю до 125 дБ. Система буде імітувати звук двигуна класичних Альф, але при бажанні «голос» відтворять з нуля, орієнтуючись на побажання клієнта.

Електрокар Totem GT Electric за € 430 000, підготовлений до виробництва

Вуглепластикова приладова панель за півроку злегка змінилася – пара цифрових колодязів здобули незалежність і переїхали наверх. Медіасистема стилізована під класичне радіо. Сидіння мають вуглепластикову підставу. Рульове колесо – від Momo.

Автомобіль багато в чому намагається бути схожим на бензиновий спорткар. Крім системи звукового супроводу, у машини є імітація гальмування двигуном, дрифт-режим і функція launch-control. Відтворено навіть перемикання передач: число ступенів можна вибрати самому, а їх зміна проходить автоматично або за допомогою важеля в салоні. Механічні відчуття покликані доповнити вібрації, поширювані по тотему. Ту ж мету переслідує механічний ручник. Повний тираж автомобілів італійці хочуть зібрати до кінця 2022 року. Відзначимо, що шлях від освіти стартапу до повністю готового прототипу зайняв два роки.

Back to top button