ТехнологіїЧитацький зал

Експерти вважають, що безліч технологій на борту роблять автомобіль більш небезпечним

Кожен водій відволікається за кермом. Буває, що він дивиться на свій телефон, радіо або автомобільну навігацію і вчасно піднімає голову, щоб уникнути ями, іншої машини, тварини чи чогось ще на дорозі. Однак іноді реакція водія запізнюється, і наслідки бувають серйозними.

На думку канадських експертів з безпеки автомобілів, у цьому багато в чому винні виробники, які полегшують водіям завдання відволіктися, інтегруючи у свої автомобілі дедалі складніші системи. Це перевантажує мозок людини за кермом і заважає йому зосередитися, щоб захистити себе та інших на дорозі.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

«Це серйозна і зростаюча проблема. Управління цими системами стає все більш складним завданням для людей», – сказав Ян Джек із Канадської автомобільної асоціації, слова якого цитує Canadian Press.

Експерти вважають, що безліч технологій на борту роблять автомобіль більш небезпечним

Експерт та його команда провели незалежні тести, які показали, що навіть такі дії, як прийом їжі та розмова з пасажиром, можуть відвернути водіїв настільки, що це погіршить їхню здатність розпізнавати небезпечні ситуації та реагувати на них. Тим не менш, все більш складні інформаційно-розважальні системи, що встановлюються в автомобілі, стають серйозною проблемою, кульмінацією якої стане грудень. Потім Tesla погодилася заборонити водіям і пасажирам своїх автомобілів грати у відеоігри на панелі приладів, але тільки після того, як Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) розпочало офіційне розслідування цієї функції.

Дослідження, проведене Університетом штату Юта та Фондом безпеки дорожнього руху AAA, показало, що робота інформаційно-розважальних систем у сучасних автомобілях висуває такі вимоги до водія, що виконання деяких завдань може зайняти понад 48 секунд. За даними канадських експертів, кожна четверта ДТП зі смертельним наслідком у країні відбувається через відволікання уваги за кермом.

Експерти вважають, що безліч технологій на борту роблять автомобіль більш небезпечним

Також вказується, що робота з багатьма системами та функціями в нових автомобілях складніша, виробники зазнають величезного тиску, щоб ставити в автомобілі гігантські екрани. Причина в тому, що клієнти вже звикли жити зі своїми смартфонами все життя і хочуть, щоб у їхніх автомобілях були такі ж технології. З використанням цих систем компанії залучають в автосалон більше людей, але в той же час вони не такі гарні в дорозі.

На думку експертів, вирішення проблеми криється в автономних транспортних системах, що розробляються нині. Mercedes нещодавно оголосив, що його S-клас – перший у світі автомобіль з автономною автономною системою рівня. Звучить здорово, але насправді все інакше, так як система Drive Pilot працює тільки на шосе і то на швидкості до 60 км/год.

Експерти вважають, що безліч технологій на борту роблять автомобіль більш небезпечним

Все це означає тільки одне – до створення безпілотних автомобілів, в яких водій зможе подивитися фільм або покопатися в соцмережах, ще далеко, а доти людина за кермом має зосередитися на своєму основному обов’язку, як відповідальності за те, що відбувається, повністю належить йому .

Back to top button