Дайджест

Довгоочікуваний VW ID. Buzz та преміальна Mazda CX-60

Серійні ID. Buzz

Volkswagen представив серійну версію довгоочікуваного мінівена ID. Buzz – сучасної ітерації легендарного Bully (VW T1) зразка 1950 року. Тепер це стильний електромобіль сімейства ID.

«Buzz» – не лише англійське дієслово «дзижчати» (що й роблять електрокари), а й відсилання до «bus» («автобус»).

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Наразі пасажирський Volkswagen ID. Buzz представлений у єдиній версії з колісною базою 2988 мм. Це майже стільки ж, скільки у VW Caravelle серії T6.1 (3000 мм). Але за довжиною ID. Buzz поступається їй: 4712 мм. Ширина – 1985 мм, висота – 1937 мм. Інженери добре попрацювали над аеродинамікою кузова: коефіцієнт Cd можна порівняти з легковиками – 0,285. На вибір запропоновані диски діаметром від 18 до 21 дюйми.

Довгоочікуваний VW ID. Buzz та преміальна Mazda CX-60

Салон п’ятимісний. Передня панель зроблена за тими ж лекалами, що в інших ID-моделей: тут екрани та сенсори, апаратних кнопок мінімум. Для обробки сидінь використані тільки синтетичні матеріали, у тому числі із перероблених пластикових пляшок. Для пасажирів другого ряду можна замовити столики. Об’єм багажника – 1211 літрів до рівня скла, а зі складеним заднім диваном – 2205 літрів.

Серед опцій є скребок для льоду та відкривачка для пляшок. Системи автоматичного гальмування та утримання у смузі є за замовчуванням, а ось адаптивний круїз-контроль – за доплату.

На старті ID. Buzz запропонований в єдиній модифікації з електромотором на 204 л. і 310 Нм, заднім приводом та тяговою батареєю ємністю 82 кВт∙год. До мінівену можна підключати зовнішні енергоспоживачі та навіть житловий будинок. Дальність ходу однією зарядці – 400-450 км, максимальна швидкість – 145 км/ч.

Довгоочікуваний VW ID. Buzz та преміальна Mazda CX-60

Також розсекречено фургон ID. Buzz Cargo. Згодом сімейство розширюватиметься: очікуються версії з повним приводом, довгобазна варіанти (до 3300 мм між осями), трирядний салон і батарея ємністю 111 кВт∙год.

Випускати Volkswagen ID. Buzz будуть у Ганновері. Виробництво розпочнеться до кінця першого півріччя, а старт продажів у Європі заплановано на осінь. Орієнтовна ціна – від 55 тис. євро за пасажирський мінівен.

Довгоочікуваний VW ID. Buzz та преміальна Mazda CX-60

Преміальна Mazda

Mazda представила середньорозмірний кросовер CX-60, що знаменує повернення до класичної компоновки для масових моделей та вторгнення у преміум-сегмент для того, щоб нав’язати конкуренцію Lexus.

Mazda CX-60 побудована на новій платформі Skyactiv Scalable Architecture з класичним компонуванням, яке стане основою для цілого сімейства великих моделей. За розмірами японська новинка близька до BMW X3 та Jaguar F-Pace: довжина – 4745 мм, ширина – 1890 мм, висота – 1670 мм. Колісна база – 2870 мм проти 2864 мм у X3.

У дизайні CX-60 одкровень немає, це лише розвиток сучасного стилю Mazda. Зрозуміло, з поправкою на пропорції: зсунута до бампера передня вісь і довгий капот додали солідності кросоверу. Диски можуть мати діаметр від 18 до 20 дюймів.

Довгоочікуваний VW ID. Buzz та преміальна Mazda CX-60

В оформленні інтер’єру CX-60 теж продовжує існуючу стилістику: знайомо виглядають і передня панель, і прилади (цілком електронні), і центральний тунель. А ось селектор трансмісії тепер не фіксований. Широкоформатний екран системи мультимедіа – діагоналлю 12,3 дюйма. Також обіцяно дуже високу якість оздоблювальних матеріалів – навіть у базовій комплектації. А в топ-версії Takumi (це слово японці називають професіоналів вищого класу) для обробки салону використані шкіра наппа, дерев’яний шпон з клена і незвичайна прострочка, виконана в техніці Kakenui. Об’єм багажника – значні 570 літрів. Спинка заднього дивана складається у пропорції 40:20:40.

Серед опцій є вентиляція передніх крісел, панорамний дах, адаптивний круїз-контроль із системою розпізнавання дорожніх знаків, камери кругового огляду та Mazda Driver Personalisation System: електроніка може розпізнавати збережених у пам’яті водіїв по обличчю, підганяючи під них усі налаштування, включаючи клімат-контроль та аудіосистему.

Архітектура шасі традиційна: спереду двоважільна підвіска, позаду багатоважеля. Підвіска може бути лише пружинною. Кросовер штатно має електронну систему KPC, яка нещодавно дебютувала на родстері Mazda MX-5. Вона дозволяє зменшувати крен в поворотах, підгальмовуючи внутрішнє заднє колесо.

Довгоочікуваний VW ID. Buzz та преміальна Mazda CX-60

CX-60 став першим гібридом, що заряджається, в історії Mazda. Титульною стала версія з силовою установкою e-Skyactiv, яка включає знайомий 4-циліндровий атмосферник Skyactiv-G об’ємом 2.5 л, а новий 8-швидкісний «автомат» вбудований електромотор на 136 л.с. Пікова віддача системи – 327 л.с. та 500 Нм: це ще й найпотужніша дорожня Mazda в історії. Трансмісія i-Activ AWD – не з муфтою, а з постійним повним приводом. Гібрид оснащений тяговою батареєю ємністю 17,8 кВт∙год, яка розташована під підлогою салону. Повного заряду має вистачити на 63 км пробігу в електричному режимі, що дозволяє їхати зі швидкістю до 100 км/год. Паспортна витрата палива в гібридному режимі лише 1,5 л/100 км. З повною віддачею такий кросовер може розігнатися до сотні за 5,8 секунди. Крім чисто електричного, є ще чотири їздові режими: Normal, Sport, Off-Road і буксирувальний Towing.

Пізніше Mazda CX-60 отримає інші двигуни – рядні «шістки», розробка яких майже закінчена. 3.0-літровий бензиновий мотор e-Skyactiv X і турбодизель Skyactiv-D об’ємом 3.3 літри матимуть 48-вольтовий стартер-генератор і поєднуватимуться з тим же 6-ступінчастим «автоматом». Крім повного приводу, з’явиться можливість вибрати задній.

Продаж Mazda CX-60 почнеться влітку, ціни вже оголошені. У Німеччині гібрид коштуватиме від 47 000 євро, що на 6-10 тисяч дешевше за порівняні за потужністю гібридні кросовери «великої німецької трійки». На черзі – більший кросовер CX-80 із трьома рядами сидінь. А для Північної Америки готуються схожі моделі Mazda CX-70 і CX-90, які виявляться ширшими і масивнішими за аналоги для Європи і Японії.

Back to top button