Технології

До 2025 року BMW створить особливу архітектуру для електрокарів

У жовтні 2020 го на заводі в Лейпцігу був випущений двохсоттисячний електричний хетчбек BMW i3, модель виробляється близько семи років.

У справі «озеленення» група BMW досі робила основний акцент на гібриди, в чому і досягла успіху. Чисто електричні моделі найближчого майбутнього, iNext і i4, теж корінням сягають в епоху ДВС, адже в них застосована адаптована до повністю електричному приводу «візок» CLAR. Але до середини десятиліття у групи з’явиться абсолютно нова кластерна архітектура, орієнтована на електропривод. Особливої ​​назви у неї поки немає, голова правління BMW Олівер Ціпзе називає її BEV-centric architecture. Про це шеф концерну розповів, підбиваючи фінансові підсумки третього кварталу.

До 2025 року BMW створить особливу архітектуру для електрокарів

У третьому кварталі прибуток групи до оподаткування зріс до 2,464 млрд євро (+ 9,6% в порівнянні з третім кварталом 2019 го), вироблені 675 592 машини (+ 8,6%) і 52 892 мотоцикла (+ 20,9%) . З січня по вересень 2020 випущено 1 638 167 автомобілів (-12,5% в порівнянні з січнем-вереснем 2019 го) і 129 599 мотоциклів (-5,4%).

До 2025 року BMW створить особливу архітектуру для електрокарів

Ключовим підприємством для розвитку і випуску машин на новій архітектурі Ціпзе назвав новий завод BMW в Угорщині (місто Дебрецен). На майданчику в 400 га вже пройшли підготовчі роботи (вирівняний грунт, забиті сотні паль, підведені інженерні комунікації). Запуск заводу намічений на 2024 рік.

Притому що вже до 2023 року портфель групи BMW налічуватиме тринадцять чисто електричних моделей, справжній зліт виробництва електрокарів очікується саме в другій половині десятиліття, з 2025 року. Ціпзе прогнозує на той момент зростання попиту на моделі без вихлопної труби. «Саме тоді – як раз в потрібний час – ми почнемо третій етап нашої трансформації», – заявив бос. Під перетворенням слід розуміти розсип машин, спочатку розрахованих саме на електропривод, подібно до того, як був створений BMW i3. До 2030 року група має намір знизити свій вуглецевий слід на третину в порівнянні з рівнем 2019 року, вважаючи не тільки власне викиди машин при їх експлуатації, але і весь ланцюжок виробництва: від постачальників компонентів до збірки автомобілів, а також утилізацію машин.

Back to top button