НовиниСвіт

Дефіцит напівпровідників вдарить по всій автомобільній промисловості у 2021 році

Укравтопром вже неодноразово повідомляв про проблему поставок напівпровідників для окремих підприємств автомобільної промисловості. Однак ця проблема є новим глобальним викликом для всього світового автопрому, який вже змінює виробничі плани на 2021 рік.

Постійна нестача напівпровідників порушує виробництво деталей і автомобілів по всьому світу. Проблема сформована поєднанням цілого ряду чинників, включаючи вплив Covid-19 на автовиробництво в першій половині 2020 року та на інвестиції в галузь.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Цей дефіцит є результатом ідеального шторму, пише Automotive Logistics, оскільки в 2020 році автомобільна промисловість зазнала значно більших коливань, ніж будь-яка інша галузь, що закуповує напівпровідники. У той же час високий попит з боку інших галузей призвів до обмеження виробничих потужностей на підприємствах з виготовлення напівпровідників. Наступне за цим відновлення продажів автомобілів і заводського виробництва в усіх регіонах відбувалося швидше, ніж прогнозувалося, через ефект відкладеного попиту в період блокування.

Автомобільна промисловість відновлюється набагато швидше, ніж очікувалося, в той час як зростання виробництва автомобільних напівпровідників не встигає за цими темпами. Результатом є адаптація і скорочення виробництва автомобілів в масштабах всієї галузі, пояснюють проблему в VW Group.

Така ситуація в першому кварталі 2021 року відбуватиметься в усьому світі. Постраждали всі основні виробники. Японські автогіганти Honda, Nissan і Toyota вже заявили про перегляд своїх виробничих планів.

А Honda визнала, що недавнє чотириденне припинення виробництва в Суїндоне (Великобританія) було пов’язане саме з проблемою у поставках комплектуючих, що обладнані мікрочіпами.

Компанія Bosch, яка є одним з найбільших постачальників запчастин для автомобільної промисловості, визнала, що глобальний ринок закупівель в даний час відчуває загальну нестачу напівпровідникових компонентів, зокрема інтегральних схем, таких як мікроконтролери (MCU), та інтегральних схем для додатків (ASIC).

Представник компанії підтвердив, що інвестиції одного з виробників напівпровідників у розширення і збільшення виробництва були відкладені через пандемію коронавірусу, в результаті чого до Bosch було поставлено значно менше мікросхем.

У конкуруючого постачальника першого рівня Continental було аналогічне повідомлення. У компанії повідомили, що дефіцит, що почався у четвертому кварталі 2020 року, тепер, як очікується, збережеться і в 2021 році.


Back to top button