Світові автопрем'єри

Дебют Nissan GT-R50 від Italdesign на Пекінському автосалоні

У 2018 році італійському ательє Italdesign виповнилося півстоліття, а рік по тому п’ятдесятиріччя відзначив Nissan GT-R: його історія почалася з «зарядженого» седана Skyline GT-R, який вийшов в 1969-му. Ще два роки тому компанії вирішили підготувати спільний ювілейний проект GT-R50 на базі серійного купе Nissan GT-R Nismo і представили перші рендери концептуального шоу-кара. Незабаром було прийнято рішення про випуск невеликої партії з 50 екземплярів, і тільки тепер, коли ювілеї залишилися далеко позаду, спільний суперкар постав в товарному вигляді. До речі, GT-R50 повинен був дебютувати на Женевському автосалоні ще на початку березня, але після скасування мотор-шоу дебют суперкара відбувся на Пекінському автосалоні.

Що цікаво, розробкою автомобіля займалися в основному нісановскі фахівці, а на Italdesign покладено складання машин. Техніка вихідного купе GT-R доопрацьована. Наприклад, бітурбомотор V6 3.8 VR38DETT форсований з 600 к.с. і 652 Нм до вражаючих 720 к.с. і 780 Нм. Він як і раніше працює в парі з шестиступінчастим «роботом» з двома зчепленнями.

Інженери також попрацювали над підвіскою і гальмами. Встановлено адаптивні амортизатори Bilstein, вуглець-керамічні гальма Brembo – c шестипоршневими супортами спереду і чотирьохпоршневими ззаду, а діаметр гальмівних дисків – 390 і 380 мм відповідно. Оригінальні колеса взуті в шини Michelin Pilot Super Sport розмірності 255/35 R21 спереду і 285/30 R21 ззаду.

Колісна база у ювілейного купе Nissan GT-R50 by Italdesign залишилася стандартною (2780 мм), хоча в габаритах автомобіль помітно підріс. Від носа до корми він налічує 4784 мм (плюс 94 мм), а ширина – 1992 мм проти 1895 мм у модифікації Nismo. У профіль двухдверка виглядає трохи більш динамічно завдяки зменшеній на 54 мм висоті (до 1 316 мм). На жаль, в салоні це звичайний GT-R: з доробок хіба що всюдисущі замша і вуглепластик.

За останні півтора року стартова ціна не змінилася: за Nissan GT-R50 by Italdesign доведеться віддати як мінімум 990 тисяч євро. Персоналізоване забарвлення кузова варто ще 25 тисяч, а решта опції (це «гоночне» оформлення кузова, углепластіковий обвіс і антикрило з гідравлічним механізмом регулювання) оцінені в 35 тисяч євро кожна. Партію з п’ятдесяти суперкарів вже практично повністю розкуплена. Перші автомобілі будуть відправлені клієнтам лише в кінці року.

Back to top button