
Урочисту церемонію запуску проекту, яка відбулася ще 6 листопада, місцеві ЗМІ за рідкісним виключенням не висвітлювали. До сих пір немає новин про це і на сайті «БелДжі». Чому з постановки Coolray на конвеєр не зробили по-справжньому гучну подію, неясно. Хоча модель того заслуговує. Вже у вересні компактний кросовер виявився другий за популярністю моделлю в Білорусі. Він поступився лише Lada Vesta і випередив більш великий Atlas. Судячи з усього, це може стати новим трендом.
Крім того, виробництво Geely Coolray по повному циклу додасть моделі три нові кольори. А ще кросовер повинен стати більш стійким до корозії.
Є й інша причина, по якій проект не можна назвати рядовою подією, – цього не зміг завадити навіть коронавірус. Хоча через пандемію фахівцям з Білорусі та Китаю довелося якийсь час працювати дистанційно.
– Як відзначили китайські колеги, терміни освоєння виробництва у нас вийшли трохи коротше, ніж навіть в Китаї. Найголовніше, що ми отримали досвід постановки нової моделі на конвеєр, – заявив директор СЗАТ «БелДжі» Геннадій Свідерський
Він нагадав, що спочатку завод планували з урахуванням виробництва тільки трьох моделей.
– Ми думали, що п’ять років будемо їх випускати. Але час поліпшило нас, і, на мій погляд, поява моделі Geely Coolray було своєчасним. При цьому ми не будемо зупинятися тільки на ній. У нас уже в підготовці знаходиться виробництво нової моделі – оновленого Geely Atlas. Я переконаний, що в наступному році він знайде свого споживача, – сказав топ-менеджер підприємства.
Нагадаємо, Coolray змінив на конвеєрі седан Emgrand 7.