Читацький зал

Чому лампочка Check Engine спалахує частіше взимку

У мороз двигун автомобіля зазнає підвищених навантажень і будь-яка дрібниця або економія ПММ може створити проблеми. Деякі з них вказує лампочка Check Engine, яка часто спалахує несподівано. Які несправності може показати цей індикатор і чи варто турбуватися водієві?

Лампа “чек” зазвичай блимає після того, як електроніка виявила помилку в роботі двигуна або коробки передач і записала в пам’ять код помилки. Досить часто такі сюрпризи трапляються взимку, особливо при різких перепадах температур. Однією з причин цих проблем можуть бути «глюки» у різних датчиках, через те, що на їх контакти потрапляє волога чи конденсат.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Вживані автомобілі найчастіше мають проблеми із датчиком масової витрати повітря (Mass Air Flow Sensor, MAF). Згодом його контакти іржавіють або гниють, тому що холод і волога роблять свою справу. В результаті виникають помилки в роботі системи живлення і через них електронний блок управління починає використовувати середні налаштування, а не виставлені для роботи холодного клімату.

В результаті витрата палива збільшується, коли індикатор Check Engine загоряється. Якщо не звертати на це уваги, є ризик нагару на клапанах та поршнях, що згодом призведе до серйозних проблем із двигуном.

Чому лампочка Check Engine спалахує частіше взимку

Лампа “перевірка двигуна” може спалахнути і через те, що на СТО не щільно закрили пробку бачка. Причиною цього часто є дуже маленький шматочок льоду, який запобігає закриттю. Тоді система втрачає герметичність і спалахує контрольна лампа.

Ще однією причиною попереджувального сигналу може бути спроба водія заощадити, заправившись на АЗС, де паливо дешевше. Це може призвести до того, що він працюватиме на розведеному паливі, що буде виявлено датчиками та активує мітку «Перевірити двигун».

Іноді буває, що світло вмикається під час запуску двигуна після морозної ночі. Спочатку автомобіль працює на високих оборотах, які система знижує при досягненні робочої температури. У цьому процесі задіяно кілька різних датчиків, і навіть якщо тільки один із них видає періодичні сигнали, цілком можливо активувати контрольну лампу.

Back to top button