НовиниСвіт

Чергова Tesla збільшила кількість випадків загоряння уживаних електромобілів

У місті Фріско (США) електромобіль Tesla моделі S 85D раптово спалахнув на очах у власника, пише Washington Post.

Інцидент стався коли 41-річний Усмаан Ахмад їхав на Tesla 2015 року випуску та почув з-під машини гучні металеві удари. Він припаркувався і вийшов, щоб знайти джерело шуму і в цей момент автомобіль раптово спалахнув.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Чергова Tesla збільшила кількість випадків загоряння уживаних електромобілів

Найнебезпечніше в цій ситуації було те, що двері електромобіля після загоряння заблокувалися і не реагували на брелок власника.

Водій повідомив представникам компанії Tesla, що, швидше за все, у автомобіля вибухнув акумулятор. За його словами, машина була заряджена на 60 відсотків. Точна причина вибуху встановлюється.

Чергова Tesla збільшила кількість випадків загоряння уживаних електромобілів

Випадок з Ахмадом є одним з зростаючого числа інцидентів, пов’язаних із загорянням старих автомобілів Tesla Model S і X, які, на думку експертів, пов’язані з акумуляторами.

Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) зараз вивчає загоряння автомобіля Ахмада у Фріско, штат Техас.

У відомстві розповіли, що і інші моделі електромобілів піддалися перевірці і добровільному відкликанню через небезпеку виникнення пожежі. Місяцем раніше NHTSA оголосило, що General Motors відкликає більше 50 000 електромобілів Chevrolet Bolt в Сполучених Штатах через можливість загоряння високовольтної акумуляторної батареї.

Представник General Motors Деніел Флорес сказав, що дилери оновлюють програмне забезпечення акумуляторів автомобілів, щоб обмежити їх ємність заряду до 90 відсотків, поки компанія займається вирішенням цієї проблеми. За його словами, батареї «можуть становити небезпеку загоряння при повній або майже повній зарядці».

У минулому році Audi відкликала свій позашляховик e-tron після виявлення потенційної небезпеки спалаху, яка, за словами компанії, була пов’язана з джгутом проводів.

Source
The Washington Post

Back to top button