
Британський стартап з виробництва електричних мікроавтобусів та автобусів Arrival Ltd оголосить про інвестиції в більше “мікрофабрик” протягом 2021 року, оскільки він розширюватиме свою глобальну виробничу присутність, заявили керівники у четвер.
“Протягом року ви, безумовно, побачите ще трохи”, – заявив мікрофабриці Майк Абельсон, керівник операцій Arrival у Північній Америці, Reuters. “Те, що ви зараз почнете бачити, – це початок істотно розширюватися”.
Гарячий інтерес інвесторів до пошуку наступної Tesla та виведення їх на ринок через SPAC включає комерційні стартапи EV, такі як Canoo та Arrival.
Критики кажуть, що SPAC – це швидкий спосіб виходу на ринок, на який не входить детальна перевірка первинної публічної пропозиції.
“Наша компанія досягла рівня зрілості, що відображено в нашій технології та нашій продукції” – сказав президент Arrival Авінаш Ругубур.
Стратегія Arrival спирається на невеликі заводи – названі “мікрофабриками” – які займуть менше місця та вимагатимуть менших вкладень, ніж звичайні автомобільні заводи.
Минулого тижня компанія Arrival заявила, що побудує другу американську мікрофабрику – в Північній Кароліні – здебільшого спрямовану на виконання замовлення від компанії з доставки пакетів UPS на 10000 автомобілів. UPS володіє часткою в Arrival, яка також будує мікрофабрику в Південній Кароліні.
Компанія має завод і в Англії.
Rugoobur сказав, що легкий виробничий слід дозволить Arrival виробляти транспортні засоби для місцевих замовлень у будь-якому місці.
“Те, що ми побачимо, – це в основному мікрофабрика у кожному великому місті світу”, – сказав Ругубур. “Ви побачите, що впровадження досить швидко розширюється”.
Посилення цілей викидів CO2 в Європі та Китаї в поєднанні з вдосконаленням акумуляторних технологій дають комерційним електромобілям момент на сонці після багатьох років очікування.