ДайджестНовиниСвітЧитацький зал

Британський автопром розраховує на допомогу держави

Автомобільна промисловість Великобританії ризикує геть занепасти, заявили в SMMT (британське суспільство виробників і продавців автомобілів).

Перехід на електрифіковані автомобілі – найбільша проблема, що стоїть зараз перед сектором. Вирішити цю проблему без активної участі держави автовиробникам Сполученого Королівства не під силу.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Без створення сприятливих конкурентних умов автомобільна промисловість Великобританії ризикує занепасти. В найгіршій ситуації, як показує аналіз, близько 90 000 робочих місць можуть бути втрачені, причому більшість з них знаходиться за межами Лондона і південного сходу, що призведе до збільшення регіональної нерівності в країні, запевняють автовиробники.

Наступні кілька років є критичним періодом для галузі. «Темпи технологічних змін прискорюються, а конкуренція загострюється. Якщо ми хочемо забезпечити виробництво автомобілів в цій країні з усіма перевагами, які воно приносить суспільству, то рішення необхідно приймати вже сьогодні», йдеться у зверненні SMMT до уряду.

Стратегія підтримки, яку пропонує SMMT, являє собою серію сміливих політичних рішень на майбутній рік і на період до кінця десятиліття, що охоплюють всі необхідні аспекти для підвищення конкурентоспроможності автомобільної промисловості Великобританії.

Документ містить 12 основних вимог, що охоплюють такі сфери як: технології та інновації, конкурентоспроможність виробництва, ринок і торгівля.

 

В області технологій та інновацій автопром Великобританії очікує від уряду:

сприяння у створенні до 2030 року виробництва акумуляторів на 60 ГВтч;

будівництва гігафабрікі паливних елементів потужністю 2 ГВт-год;

реалізації комплексної і довгостроковій стратегії розвитку навичок та перепідготовки;

підтримки прагнення до світового лідерства Великобританії в області створення і застосування технологій автоматизованих транспортних засобів.

 

У розділі «Конкурентоспроможність виробництва»:

фінансового забезпечення створення і підтримки робочих місць і зниження виробничих витрат;

отримання доступу для виробників низьковуглецевих, водневих транспортних засобів і автомобілів на акумуляторних джерелах живлення до пільг та схемам компенсацій, що отримують енергоємні галузі, а також надання додаткової підтримки в рамках Системи торгівлі викидами Великобританії (ETS);

фінансування пробних і демонстраційних проектів вивчення використання водню у виробництві;

створення сприятливого клімату для глобальних інвестицій.

 

У споживчому секторі – «ринок і торгівля»:

розробку і реалізацію цілісної інфраструктурної стратегії, що передбачає введення в експлуатацію до 2030 року не менше 2,3 млн громадських зарядних станцій;

оптимізацію податкового законодавства в частині податків на паливо і на викиди CO2;

продовження терміну стимулювання володіння транспортних засобів, що підключаються до електромережі і звільнення автомобілів з наднизьким рівнем викидів від оподаткування на наступні п’ять років;

розробку амбітної і перспективної торгової стратегії, орієнтованої на найбільш важливі ринки галузі.

Реалізація цих пунктів, на думку авторів документу, призведе до впевненого підвищення конкурентоспроможності британської автомобільної промисловості.

Back to top button