ДайджестНовиниСвітЧитацький зал

Британський автопром розраховує на допомогу держави

Автомобільна промисловість Великобританії ризикує геть занепасти, заявили в SMMT (британське суспільство виробників і продавців автомобілів).

Перехід на електрифіковані автомобілі – найбільша проблема, що стоїть зараз перед сектором. Вирішити цю проблему без активної участі держави автовиробникам Сполученого Королівства не під силу.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Без створення сприятливих конкурентних умов автомобільна промисловість Великобританії ризикує занепасти. В найгіршій ситуації, як показує аналіз, близько 90 000 робочих місць можуть бути втрачені, причому більшість з них знаходиться за межами Лондона і південного сходу, що призведе до збільшення регіональної нерівності в країні, запевняють автовиробники.

Наступні кілька років є критичним періодом для галузі. «Темпи технологічних змін прискорюються, а конкуренція загострюється. Якщо ми хочемо забезпечити виробництво автомобілів в цій країні з усіма перевагами, які воно приносить суспільству, то рішення необхідно приймати вже сьогодні», йдеться у зверненні SMMT до уряду.

Стратегія підтримки, яку пропонує SMMT, являє собою серію сміливих політичних рішень на майбутній рік і на період до кінця десятиліття, що охоплюють всі необхідні аспекти для підвищення конкурентоспроможності автомобільної промисловості Великобританії.

Документ містить 12 основних вимог, що охоплюють такі сфери як: технології та інновації, конкурентоспроможність виробництва, ринок і торгівля.

 

В області технологій та інновацій автопром Великобританії очікує від уряду:

сприяння у створенні до 2030 року виробництва акумуляторів на 60 ГВтч;

будівництва гігафабрікі паливних елементів потужністю 2 ГВт-год;

реалізації комплексної і довгостроковій стратегії розвитку навичок та перепідготовки;

підтримки прагнення до світового лідерства Великобританії в області створення і застосування технологій автоматизованих транспортних засобів.

 

У розділі «Конкурентоспроможність виробництва»:

фінансового забезпечення створення і підтримки робочих місць і зниження виробничих витрат;

отримання доступу для виробників низьковуглецевих, водневих транспортних засобів і автомобілів на акумуляторних джерелах живлення до пільг та схемам компенсацій, що отримують енергоємні галузі, а також надання додаткової підтримки в рамках Системи торгівлі викидами Великобританії (ETS);

фінансування пробних і демонстраційних проектів вивчення використання водню у виробництві;

створення сприятливого клімату для глобальних інвестицій.

 

У споживчому секторі – «ринок і торгівля»:

розробку і реалізацію цілісної інфраструктурної стратегії, що передбачає введення в експлуатацію до 2030 року не менше 2,3 млн громадських зарядних станцій;

оптимізацію податкового законодавства в частині податків на паливо і на викиди CO2;

продовження терміну стимулювання володіння транспортних засобів, що підключаються до електромережі і звільнення автомобілів з наднизьким рівнем викидів від оподаткування на наступні п’ять років;

розробку амбітної і перспективної торгової стратегії, орієнтованої на найбільш важливі ринки галузі.

Реалізація цих пунктів, на думку авторів документу, призведе до впевненого підвищення конкурентоспроможності британської автомобільної промисловості.

Back to top button