Технології

Бренди Chery і Jetour показали в Шанхаї технічні новинки

У рамках Шанхайського автошоу компанія Chery представила глобальну енергетичну архітектуру епохи 4.0, яка включає в себе нові двигуни і трансмісії під загальним позначенням Kunpeng Power, в тому числі гібридні системи, а також платформу Hydrogen Power для водневих моделей. Однією з головних новинок став турбомотор Kunpeng 2.0 TGDI, максимальна віддача якого досягає 261 к.с. і 400 Н • м (але може бути іншою залежно від налаштувань).

Бренди Chery і Jetour показали в Шанхаї технічні новинки

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Тепловий ККД нового мотора становить 38,2% в високопродуктивної версії і 41% в модифікації, адаптованої під гібридну установку.

Бренди Chery і Jetour показали в Шанхаї технічні новинки

В пару до цього ДВЗ випущена гібридна коробка передач Kunpeng DHT з дев’ятьма режимами роботи і одинадцятьма «комбінованими передачами» (з урахуванням приводу від ДВЗ і електромотора).

Разом мотор 2.0 TGDI і трансмісія DHT склали основу силової установки нового паркетника Chery Tiggo 8 Plus PHEV, що володіє зарядкою від мережі (параметри батареї і пробіг без запуску ДВЗ не вказані). Цікаво, що у цієї машини – електричний повний привід. Гібридний модуль обертає передні колеса, а на задній осі встановлений окремий електродвигун. Такий паркетник набирає першу сотню з нуля швидше, ніж за п’ять секунд, а його витрата в комбінованому циклі – менше літра на сотню. Моделі «нової енергії», які Chery забезпечить автопілотом другого рівня, встануть на конвеєр в вересні.

Бренди Chery і Jetour показали в Шанхаї технічні новинки

Компанію підключається гібриду Tiggo 8 Plus PHEV (верхні знімки) склав негібридних Tiggo 8 Plus 2.0 T (з індексом версії 390T). Він використовує той же новий мотор Kunpeng 2.0 TGDI в комбінації з семиступінчастим “роботом” з подвійним зчепленням.

Енергетична стратегія Chery до 2030 року розділена на два етапи. На першому – компанія підвищить ефективність силових установок, в тому числі додаючи в гаму моделей все нові гібридні модифікації (звичайні і заряджаються від мережі). На другому етапі автомобілі «нової енергії» (гібридні і електричні) повинні досягти частки в 40% від продажів компанії, завершиться комерціалізація водневої технології, а середні викиди вуглекислого газу в розрахунку на один автомобіль повинні виявитися на 68% нижче, ніж в 2005 році.

Бренди Chery і Jetour показали в Шанхаї технічні новинки

Зовні від X95 нову варіацію кросовера відрізняють інші грати радіатора і повітрозабірники в передньому бампері з вертикальною ланцюжком ходових вогнів, а ще нові ліхтарі з подвійною смугою між ними (світлодіоди плюс хром).

Дочірній бренд Chery – Jetour – на тому ж автошоу представив кросовер Jetour X90 Plus. Всупереч індексу, він створений не на основі моделі Jetour X90, яка оновлювалася в минулому році, а на базі більш престижного Джетура X95. Втім, конструктивно 90-й і 95-й максимально близькі, а різнить їх оптика, бампери і частина зовнішніх кузовних панелей (наприклад, відрізняється форма скління).

Бренди Chery і Jetour показали в Шанхаї технічні новинки

Інтер’єр цікавий новим крихітним джойстиком селектора коробки передач (у 95-го і 90-го важелі КПП інші). Буде запропоновано три варіанти салону: на п’ять, шість і сім місць.

Довжина, ширина, висота і база моделі рівні 4858, 1925, 1780 і ​​2850 мм, шини – 255/45 R20. За базі вона збігається з 90-м Джетуром, по висоті – з 95-м, по довжині потрапляє між ними, а ширина у всіх трьох машин однакова. Ключова обновка, впроваджена в Плюсі: турбомотор 2.0 (254 к.с., 390 Н • м), суміщений з семиступінчастим “роботом” з двома зчепленнями мокрого типу. У X95, нагадаємо, під капотом трудиться агрегат скромніше – 1.6 TGDI (197 к.с., 290 Н • м), теж з «роботом». У салоні Джетура X90 Plus з двома екранами по 12,3 дюйма оселилися система інтелектуальних комунікацій Huawei HiCar і вбудований мессенджер WeChat. У продаж Jetour X90 Plus надійде в другій половині року.

Back to top button