Світ

Брак чіпів кидає тінь на відновлення китайської автопромисловості

Керівники автомобільної промисловості стримуються глобальним дефіцитом напівпровідників, який вражає виробництво в Китаї, після сподівання, що найбільший у світі автомобільний ринок може стати результатом глобального відновлення у цьому секторі.

Автовиробникам у всьому світі довелося відрегулювати конвеєрні лінії через дефіцит, спричинений затримками у виробництві, які деякі виробники напівпровідників звинувачують у швидшому, ніж очікувалося, відновленні від пандемії коронавірусу.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Volkswagen AG, найбільший іноземний виробник автомобілів у Китаї, який хоче продати понад чотири мільйони автомобілів у країні, заявив, що вплив дефіциту залишається незмінним у другому кварталі цього року.

Стіфан Волленштейн, керівник Volkswagen у Китаї, заявив журналістам у неділю, що важко визначити, скільки виробництва Volkswagen може втратити тиждень у тиждень або навіть місяць у місяць через дефіцит чіпів.

Китай, де минулого року було продано понад 25 мільйонів автомобілів, стає промінчиком надії для автовиробників, включаючи Volkswagen та General Motors, оскільки пандемія сильно постраждала від світової автопромисловості.

Однак Китай також є місцем, де минулого року вперше з’явилися новини про дефіцит автомобільних чіпів. Дефіцит погіршився внаслідок пожежі на чіпзаводі Renesas Electronics в Японії в березні.

У 2019 році автомобільні групи становили приблизно десяту частину ринку напівпровідників на суму 429 мільярдів доларів, серед ключових постачальників у цьому секторі – NXP Semiconductor, німецький Infineon та Renesas.

Автовиробники, включаючи Nissan Motor, Ford Motor та Nio Inc, заявили, що скоротили виробництво через дефіцит постачання чіпів.

Лі Шаохуа, керівник Китайської асоціації автомобільних виробників, заявив, що дефіцит постачання мікросхем в перші два місяці цього року досяг від 5% до 8% виробництва автомобілів, і очікує, що цей ефект пом’якшиться з третього кварталу цього року.

Як результат, Китайська асоціація автомобільних дилерів заявила, що очікує, що запас автомобілів буде продовжувати скорочуватися в Китаї, оскільки дефіцит чіпів вражає загальне виробництво автомобілів. Постачання деяких моделей автомобілів, можливо, не зможе задовольнити попит.

Back to top button