
Майже весь жовтень інформаційне поле України не покидали звістки про марність державної підтримки внутрішнього автовиробництва. Навіть спеціалізовані ЗМІ експлуатували такі тези, базуючись лише на голій статистиці щодо падіння обсягів виробництва у вересні, без аналізу причин такої ситуації.
Нагадаємо, у вересні обсяг виробництва легкових автомобілів впав на 36% у порівнянні з попереднім місяцем.
Таке різке падіння було в основному сформовано 6-разовим зменшенням обсягів виробництва на черкаському заводі корпорації «Богдан».
Дійсно, ця ситуація напряму пов’язана із застосуванням державою заходів щодо захисту автовиробництва в Україні і носить далеко не негативний характер.
Як пояснили у корпорації «Богдан», завод з виробництва легкових автомобілів в Черкасах переведено в режим підготовки до серійного виробництва автомобілів JAC. Таким чином, технологічні лінії підприємства було зупинено задля налагодження випуску нових авто.
З самого початку запуску серійного повномасштабного виробництва (зварювання, фарбування, складання) автомобілів JAC на заводі корпорації «Богдан» в Черкасах локалізація складе понад 30%, а вже до кінця поточного року – понад 51%.
Розширення модельного ряду автомобілів, що виготовляються в Україні, стало можливим завдяки крокам держави по захисту внутрішнього ринку: введення додаткових мит на імпорт готових авто та запровадження утилізаційного збору, підкреслюють у Корпорації.