Світ

Авторинок Німеччини впав на чверть після чотирьох місяців зростання

Авторинок Німеччини в липні скоротився на 24,9% і склав 236 393 машин. Таким чином, негативний результат зафіксований вперше після чотирьох місяців зростання. За підсумками семи місяців 2021 року реалізація нових автомобілів в Німеччині склала 1 млн 627 тис. 282 одиниці (+ 6,7%). Як відзначають в Асоціації автомобільної промисловості Німеччини (VDA), місцевий авторинок ще далекий від доковідного рівня – в порівнянні з січнем-липнем 2019 року нинішній показник продажів виявився на 25% гірше.

Згідно з даними, отриманими в Федеральному транспортному агентстві Німеччини (KBA), найбільш продаваною маркою на німецькому ринку став Volkswagen, який в липні реалізував 49808 машин (-16,6%). На другому місці йде Mercedes-Benz, що знизив продажу на 37,6% до 21456 одиниць. Третій рядок займає BMW, чий результат склав 20437 автомобілів (-27,7%). Замикають п’ятірку лідерів на цей раз Audi (17533 шт., -23,3%) і Opel (13631 шт., + 16%).

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Back to top button