
Всі найбільші національні ринки ЄС закінчили листопад з негативною динамікою: падіння реєстрацій нових легкових авто в Іспанії становило 12,6%, в Німеччині -9,9%, в Італії -6,3%, у Франції -4,7% і у Великобританії -3%.
Німеччина продовжує утримувати титул європейського лідера по реалізації автомобілів. У ФРН за місяць було продано 272 674 легкових автомобілів.
Другий рядок рейтингу посіла Франція, жителі якої в листопаді придбали 171 611 машин.
Замикає лідерську трійку Великобританія з результатом 158 639 проданих авто.
Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка реалізувала на ринках ЄС 265 814 авто, при цьому падіння становило 10,9% в порівнянні з торішнім листопадом.
На другому місці PSA Group з результатом 185 071 проданий автомобіль, що на 5,8% менше показника річної давності.
І третій результат за кількістю проданих автомобілів у RENAULT Group – 115 108 шт. (падіння 16%).
Незважаючи на результати зі знаком мінус останніх трьох місяців, за 11 місяців 2018 року попит на легкові автомобілі в ЄС виріс на 0,8% в порівнянні з минулим роком, перевищивши 14 млн. реєстрацій. Що стосується основних ринків ЄС, то в Іспанії (+8,0%) і Франції (+4,7%) спостерігалося стійке зростання в період з січня по листопад 2018 року, в той час як кількість реєстрацій за той же період впала в Італії (-3,5%) і Великобританії (-6,9%).
За матеріалами АСЕА