
Минулого місяця майже всі найбільші ринки Євросоюзу показали зростання, за винятком британського (-2,8%) і італійського (-1,4%). Зате двозначне зростання зафіксовано на ринку Іспанії (+13,0%), значно зросли ринки Німеччини і Франції, на 7,4% і 4,3% відповідно.
Найбільшим в Європі майданчиком для реалізації автомобілів продовжує залишатися Німеччина, де за місяць було продано 261 749 легкових автомобілів.
Другий рядок рейтингу посідає Італія, жителі якої в лютому придбали 181 734 машин.
Замикає лідерську трійку Франція з результатом 168 893 проданих авто.
Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка реалізувала на ринках ЄС 272 758 своїх машин, при цьому зростання становило 9,4% в порівнянні з торішнім лютим.
На другому місці PSA Group з результатом 193 738 проданих авто, що на 67,6% перевищує лютневий показник 2017 року.
І третій результат за кількістю проданих автомобілів у RENAULT Group – 120 024 шт. (Зростання 6,8%).
Всього за два місяці 2018 року в Європейському Союзі було зареєстровано 2 378 965 нових легкових автомобілів, що на 5,8% більше ніж за аналогічний період минулого року. Незважаючи на те, що зростання починає сповільнюватися на деяких ринках, проте в Іспанії (+16,4%), Німеччині (+9,5%) і Франції (+3,4%) попит на нові легкові автомобілі демонструє непогану динаміку.
За матеріалами АСЕА