НовиниСвіт

Авторинок ЄС в жовтні

Як повідомляє Укравтопром, в жовтні 2020 року реєстрація нових легкових автомобілів в Європейському Союзі в річному численні знизилась на 7,8% до 953 615 одиниць, і це після вересневого зростання. Падіння пов’язане з тим, що уряди кількох європейських країн знову наклали обмеження для боротьби з другою хвилею коронавірусу.

За винятком Ірландії та Румунії, падіння було зафіксоване на всіх ринках ЄС, включаючи чотири основних. Попит помітно впав в Іспанії (-21%), тоді як більш помірне зниження спостерігалося у Франції (-9,5%) і Німеччини (-3,6%). В Італії ж попит практично не змінився (-0,2%) у порівнянні з рівнем жовтня 2019 року.

Перше місце серед країн за кількістю реєстрацій нових легкових автомобілів зберегла за собою Німеччина – 274 303 авто.

На другому місці Франція, де в жовтні було зареєстровано 171 050 авто.

Замикає лідерську трійку Італія, де було реалізовано 156 978 нових легкових автомобілів.

Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка протягом місяця реалізувала на ринках ЄС 238 029 авто, при цьому падіння склало 9,1% в порівнянні з торішнім жовтнем.

На другому місці PSA Group з результатом 153 746 проданих автомобілів, що на 6,6% менше показника річної давності.

І третій результат у RENAULT Group – 112 021 шт. (зростання +0,2%)

З січня по жовтень кількість реєстрацій нових автомобілів в Європейському Союзі впала на 26,8%. Через десять місяців року вплив COVID-19 на попит на автомобілі залишається безпрецедентним. Дійсно, з січня по жовтень в ЄС було зареєстровано близько 8 мільйонів легкових автомобілів, що на 2,9 мільйона одиниць менше, ніж за той же період минулого року. Що стосується основних ринків ЄС, то найбільше падіння (-36,8%) в цьому році відбулося в Іспанії, за нею йдуть Італія (-30,9%), Франція (-26,9%) і Німеччина (-23,4 %).

________________________________________

Для довідки: Як пояснює ACEA, з цього року в статистичних звітах під терміном ЄС мається на увазі 27 держав-членів (без Великобританії). Такий склад буде використовуватися для щорічних порівнянь, в зв’язку з чим дані будуть перераховані, щоб пристосуватися до нового формату ЄС27.

Source
ACEA
Back to top button