Технології

Автопілот Ford BlueCruise дозволить прибирати руки з керма

З цього року систему автономного водіння почнуть ставити на F-150 і Mustang Mach-E

У другій половині 2021 року пікапи Ford F-150 і електричні кросовери Mustang Mach-E почнуть оснащувати трасовим автопілотом BlueCruise, який не вимагає постійно тримати руки на кермі. Виходу системи на ринок передували понад 800 тисяч кілометрів випробувань, в тому числі по дорогах 37 американських штатів і п’яти провінцій Канади.

Трасовий автопілот BlueCruise «Форд» відносить до систем другого рівня автономності. Він працює в зв’язці з комплексом Ford Co-Pilot360, тобто вимагає наявності адаптивного круїз-контролю, режиму утримання автомобіля в центрі смуги та функції розпізнавання дорожніх знаків. При активному BlueCruise водій може прибирати руки з керма, але тільки на окремих ділянках автомагістралей, іменованих Hands-Free Blue Zones. Протяжність таких «Блакитних зон» в Північній Америці зараз становить більше 160 тисяч кілометрів, і в найближчі роки це число як мінімум подвоїться.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Автопілот Ford BlueCruise дозволить прибирати руки з керма

Про в’їзд в «зону» водія буде попереджати синя індикація на приладовій панелі. Отримавши повідомлення, можна відпустити кермо, але поспати або почитати книгу не вийде – треба весь час дивитися на дорогу. Водій повинен бути готовий в будь-який момент взяти керування автомобілем на себе, і за цим стежить спеціальна інфрачервона камера на щитку приладів. Втім, по-справжньому розслабитися не дадуть ні каділлаковскій SuperCruise, ні тойотовская система Advanced Drive. У майбутньому можливості автопілота розширяться: він навчиться автоматичним міняти смугу на вимогу водія і знижувати швидкість при проходженні розв’язок.

Запуску BlueCruise передувала інтенсивна програма випробувань, що отримала назву Mother of All Road Trips («Мати всіх дорожніх поїздок»). За два місяці десять тестових машин (п’ять F-150 і п’ять Mustang Mach-E) проїхали більше 170 тисяч кілометрів, відвідали 37 американських штатів і п’ять провінцій Канади. За словами розробників, умови водіння і особливості деяких магістралей неможливо відтворити в лабораторії, тому поїздка через весь континент – єдиний спосіб переконатися в безпеці системи.

Автопілот Ford BlueCruise дозволить прибирати руки з керма

Тепер BlueCruise почнуть встановлювати на Ford F-150 і Mustang Mach-E 2 021 модельного року. Пікапів з пакетом Ford Co-Pilot360 Active 2.0 Prep запропонують просто оновити софт – це обійдеться в 600 доларів. Повна вартість складе 600-1595 доларів за ПО і 995 доларів за «залізо». У кросоверів Mustang Mach-E в версіях CA Route 1, Premium і First Edition автопілот буде йти «в базі». Решта зажадають доплатити 600-3600 доларів.

Back to top button