Новини

Автомобільний бізнес Італії переживає небувале падіння

Автомобільний ринок Італії падає другий місяць поспіль: у січні він обрушився на 5,9%, а в минулому лютому на 8,8% – до 162 793 автомобілів, повідомляє Укравтопром.

Головною причиною проблем в автобізнесі на Аппенінах є стрімке поширення захворювання COVID-19. Італія стала другою країною в світі за кількістю хворих на коронавірус нового типу після Китаю. Як наслідок, активність приватних покупців в минулому лютому знизилася на 19%, корпоративних клієнтів – на 23%. Падіння частково компенсували лише прокатні компанії і каршерінговие сервіси, які придбали, відповідно, на 17% і 19% більше автомобілів.

У найближчі місяці, за прогнозами аналітиків, в Італії збережеться і можливо навіть посилиться негативна динаміка в автопродажах, які за результатом року не перевищать 1,5 млн. авто.

Крім падіння продажів, італійці стали зазнавати серйозні перебої з поставками деталей і комплектуючих, що не могло не позначитись на роботі автозаводів.

Так, італійська компанія Ferrari тимчасово зупинила виробництво суперкарів на майданчиках в Маранелло і Модені.

Керівництво Ferrari вирішило взяти паузу до 27 березня і тимчасово зупинити складання суперкарів. А заодно і захистити співробітників від можливого зараження коронавірусів і подальшого поширення інфекції.

До цього Lamborghini закрила свій завод в Сант-Агата-Болоньєзе. Компанія оголосила про припинення випуску суперкарів на два тижні до 25 березня, незважаючи на те, що італійська влада дозволили місцевим виробникам не зупиняти роботу за умови, що вони візьмуть додаткові заходи безпеки.

Глава марки Стефано Доменікалі назвав ці заходи «актом соціальної відповідальності» на тлі надзвичайно ситуації в країні, викликаної поширенням вірусної інфекції.

Також Fiat призупинив збірку автомобілів на декількох підприємствах. А найбільший автомобільний дилер Італії вперше за 55-річну історію закрив автосалони по всій країні.

Back to top button