Світ

Автомобільна промисловість закликає Байдена підтримати “всебічний” план електромобілів

Основні автовиробники, компанії, що виробляють запчастини, та профспілка United Auto Workers (UAW) закликали президента США Джо Байдена підтримати “комплексний план” щодо електромобілів та закликали до значних державних податкових пільг та численних інших фінансових стимулів.

Байден має представити в середу пропозицію щодо інфраструктури на суму 3 трильйони доларів США або більше, яка може включати значну підтримку у виробництві електромобілів.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

У листі від UAW та двох основних торгових груп автопромислового виробництва зазначається, що наразі є лише 1,5 мільйона електромобілів із 278 мільйонів зареєстрованих пасажирських автомобілів США.

“Нам потрібен комплексний план, який враховує сучасні ринкові реалії”, – йдеться в листі. “Ні поточна траєкторія прийняття споживачами електромобілів, ні існуючі рівні федеральної підтримки політики щодо попиту та пропозиції не є достатніми для досягнення нашої мети щодо чистого нульового майбутнього транспорту вуглецю”.

Білий дім не відразу прокоментував цей лист.

Джон Боззелла, який очолює Альянс за автомобільні інновації, який представляє General Motors, Toyota, Volkswagen та інші, зазначив, що сьогодні електромобілі складають лише 2% продажів у США.

“Для повного переходу знадобляться величезні зусилля в економіці в кожному секторі”, – сказав Боццелла, який підписав лист разом із керівником Асоціації виробників автомобілів та обладнання Біллом Лонгом.

Деякі законодавці та інші стурбовані наслідками переходу до електромобілів.

Лист закликав Байдена підтримати значні державні податкові пільги та субсидії на виробництво та придбання електромобілів та активізувати закупівлі електромобілів федерального уряду.

Він закликав державні гранти виробникам автомобілів та постачальникам “переобладнати, розширити та створити обладнання” для електромобілів та компонентів та “пришвидшити вітчизняне виробництво акумуляторів, силової електроніки та електродвигунів”.

Будучи кандидатом, Байден пообіцяв інвестувати 2 трлн. доларів США в витрати на інфраструктуру, включаючи ремонт автомобільних доріг, мостів та аеропортів; заохочення економічного виробництва палива та встановлення 500 000 зарядних станцій EV.

У листі зазначається, що в даний час по всій країні існує 100 000 громадських пунктів збору зарядки.

Деякі демократи в Конгресі хочуть, щоб Байден пішов за Каліфорнією і призначив цільову дату для припинення продажів легкових автомобілів на паливі. Каліфорнія планує припинити ці продажі в 2035 році.

Минулого тижня група з 71 демократичного парламенту США закликала Байдена встановити жорсткі правила викидів, щоб 60% нових легкових автомобілів і вантажівок, що продаються, мали нульовий рівень викидів до 2030 року, тоді як 10 американських сенаторів закликали Байдена “встановити дату, до якої нові продажі транспортних засобів на викопному паливі повністю закінчаться “.

В даний час Байден переглядає рішення адміністрації Трампа до 2020 року скасувати норми викидів транспортних засобів, що застосовуються адміністрацією Обами.


Back to top button