Моделі

Архітектура Geely SEA ляже в основу Volvo XC20

Платформа SEA (Sustainable Experience Architecture), представлена ​​днями концептом від Lynk & Co, розрахована на електрокари з колісною базою в 1800-3300 мм. У XC40 між осями 2702 мм, а у XC20 буде приблизно 2500.

Гендиректор Volvo Хокан Самуельсон в бесіді з виданням Auto Express підтвердив, що шведська марка взяла на озброєння нову електричну архітектуру SEA від Geely: «Ми будемо використовувати її для компактного автомобіля. Думаю, це дуже практичне і розумне рішення для зниження витрат. Пристосувати і здешевити платформу CMA було б важко, а SEA розроблена в Китаї, і місцеві постачальники забезпечать конкурентоспроможну структуру витрат ».

Архітектура Geely SEA ляже в основу Volvo XC20

«Двадцятка» матеріалізується до 2022 року. Такою її побачив сторонній художник. Тим часом бос Volvo пообіцяв, що зовсім скоро у XC40 Recharge з’явиться родич: «В наступному ми випустимо ще одну модель сорокової серії, яка теж буде електричної». Очевидно, мається на увазі V40.

У відповідь на питання, чи буде перша SEA-модель Volvo кросовером, Самуельсон відповів: «Добре припущення! Так, він повинен бути преміальним і чисто електричним. Ми, природно, побудуємо його разом з Geely. Робота вже йде […] По-моєму, кросовери майбутнього стануть не такими, як сьогодні. Дорожній просвіт і прохідність, схоже, навіть зараз не найважливіші речі». Хокан приховав назву моделі, але зрозуміло, що мова про XC20.

Back to top button