Моделі

Alibaba показала свій електрокар з запасом ходу в 1 тис. км

Інтернет-гігант Alibaba виявився в списку «вбивць Tesla»: компанія разом з концерном SAIC запустили в Піднебесній новий електромобільні бренд IM і презентували дві перспективні моделі – седан і кросовер. За очікуваннями, що продажі великої чотирьохдверки запустять вже в квітні.

Англійський варіант імені (він же девіз) нової марки розшифровується як Intelligence in Motion ( «Інтелект в русі»), тоді як на китайському бренд називається Zhiji Auto. На етапі дебюту модельна лінійка IM складається з двох автомобілів – седана і позашляховика, однак на авторинок вони будуть виведені по черзі з різницею в рік.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Alibaba показала свій електрокар з запасом ходу в 1 тис. км

Як повідомляє місцева преса, обидві моделі отримають в якості стандартної якусь абсолютно нову батарею на 93 кВт/год, топові варіації планується комплектуватися 115-кіловатними акумуляторами з підтримкою системи бездротової зарядки. Помічається, що самі далекобійні варіації IM зможуть проїжджати на одній зарядці до 1000 км. Найбільш потужні версії з мотором на 540 к.с. і 700 Нм витратять на прискорення до 100 км/год 3,9 секунди.

Обидва електромобіля отримають просунуту систему автономного управління – в її складі під управлінням електроніки від nVidia будуть працювати 15 камер і 17 різних датчиків. Обіцяно також впровадження системи автоматичного паркування, яке відбудеться протягом 2021 року.

Домінантами в мінімалістичній архітектурі салону седана стануть відразу чотири сенсорні екрани: об’єднані в один блок цифрової приладової панелі, а також екран медіасистеми (загальною діагоналлю 39 дюймів), дисплей управління кліматичною установкою на центральній консолі і ще один монітор для пасажирів ззаду. Крім цього, новинці подарують світлодіодну інформаційну панель на кузові: вона буде розташована між задніми ліхтарями на кришці багажного відділення та може використовуватися для трансляції текстових повідомлень.

Back to top button