
У 2020 р. автомобілі, що працюють на дизельному паливі, як і раніше переважали в європейських реєстраціях вантажівок охопивши 96,4% ринку ЄС, повідомляє Укравтопром з посиланням на дані ACEA. При цьому, реєстрації нових дизельних вантажівок в Євросоюзі відносно попереднього року знизилися на 25,5% до 226,2 тис. одиниць. Експерти пояснюють таке падіння продажів впливом на ринок COVID-19.
У той же час бензинові важкі вантажівки склали не більше 0,1% (210 шт.) від загального попиту, а машини на електротязі (ECV) зайняли 0,5% європейського ринку нових вантажівок. Решта – три відсотки ринку це автомобілі, що працюють на альтернативному паливі та гібриди.
Реєстрації нових електромобілів (ECV) в країнах ЄС збільшилися на 42% з 745 шт. в 2019 році до 1059 в 2020 році.
Більше 90% всіх електричних вантажівок, зареєстрованих в Євросоюзі, були продані на трьох ринках: в Німеччині (852 одиниці), Румунії (76 одиниць) і Нідерландах (41 одиниця).
Попит на гібридні вантажівки в ЄС збільшився на 31,5%, а на машини що працюють на альтернативному паливі (в основному на природному газі) виріс майже на 6 відсотків.