Читацький зал

Експерти назвали 10 найкращих двигунів у світі за останнє десятиліття

Що робить двигун хорошим? На це питання немає однозначної відповіді. Хтось скаже – витривалість. Інші – динаміка. Для інших, особливо останнім часом, найважливішими є екологічні показники, через що третє десятиліття 21 століття здається останнім для агрегатів внутрішнього згоряння. Але цей рейтинг відноситься до попереднього, другого десятиліття століття. І її зовсім не хвилюють такі речі, як викиди та витрати пального. Він складений Джошем Жако, давнім редактором автомобільної біблії Car & Driver, і враховує лише одне: яке задоволення приносять ці двигуни, коли ви натискаєте на педаль. Отже, ось десять найкращих двигунів у світі за останнє десятиліття, деякі з яких вже відносно доступні на вторинному ринку.

4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом від Mercedes-AMG (M176, M177, M178)

Ця серія турбованих двигунів була спеціально розроблена в 2014 році на заміну знаменитому атмосферному М159. Два паралельно працюючих турбокомпресора Borg Warner розташовані в серцевині двигуна, між циліндрами (схема, яку Mercedes називає hot inside V) — що дає більш компактні розміри і швидше реакцію на газ.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Встановлюється на: Mercedes AMG C63, AMG GT, G550
Потужність: 416 – 577 кінських сил
Максимальний момент, що крутить: 610 – 850 Нм

2,0-літровий рядний 4-циліндровий від BMW (B48)

З безпосереднім упорскуванням палива, регульованої дросельною заслінкою та подвійним турбонаддувом цей універсальний мотоцикл може доставити вас на роботу за розумною ціною, а потім залишити половину ваших шин на асфальті, якщо ви хочете повеселитися. Немає турбоями, крутного моменту вистачає.

Встановлюється на: Series 3, Series 4, X1, MINI Clubman та інші
Потужність: 184–258 кінських сил
Максимальний момент, що крутить: 270–400 Нм

5,2-літровий V-8 від Ford (Voodoo)

Класичне атмосферне божевілля, яке навіть не спроможеться зробити що-небудь до 4000 об/хв. На щастя, після цього моменту у неї залишилося 4250 до краю.

Встановлено на: Mustang Shelby GT350
Потужність: 526 кінських сил
Максимальний момент, що крутить: 610 Нм

6,1-літровий V8 від Dodge з нагнітачем

Він 6,2, але робочий об’єм насправді 6166 куб. Крутного моменту так багато, що якщо стартувати з різким газом, то колеса крутитимуться до 150 км/год.

Встановлюється на: Dodge Challenger SRT Hellcat, Dodge Charger SRT Hellcat
Потужність: 707 кінських сил
Максимальний момент, що крутить: 881 Нм

3,9-літровий V8 із подвійним турбонаддувом від Ferrari

Перший турбодвигун, що встановлюється на серійні автомобілі Ferrari з 1987 року. Можливо, він втратив частину звукової магії свого атмосферного попередника, але це компенсується майже 100 додатковими кіньми і значно кращим моментом, що крутить.

Встановлено: 488, California T, GTC4Lusso T
Потужність: 552–661 кінських сил
Максимальний момент, що крутить: 755–760 Н·м

2,7-літровий V6 із подвійним турбонаддувом від Ford (Nano)

Досить маневрений та економічний (за американськими уявленнями) мотоцикл, який з однаковим успіхом може буксирувати караван або керувати спортивним автомобілем. Але Форд не вважає за потрібне пропонувати його європейцям.

Встановлюється на: Ford Edge (крім Європи), Ford Fusion Sport, Ford F-150, Lincoln Continental
Потужність: 315–335 к.с.
Максимальний момент, що крутить: 475–515 Н·м

5,2-літровий V-10 від Audi/Lamborghini

Якщо ви дозволите йому обертатись зі швидкістю 8800 об/хв, вам знадобляться нові барабани. Шум цього двигуна змушує інші двигуни звучати як сором для внутрішнього згоряння, каже Жако.

Встановлюється на: Audi R8, Lamborghini Huracan
Потужність: 540 – 610 кінських сил
Максимальний момент, що крутить: 540-560 Нм

4,0-літровий 6-циліндровий опозитний двигун від Porsche (MA176)

Найбільший двигун, який колись встановлювався на серію 911, і, ймовірно, останній з атмосферних титанів до того, як перемогла мода на турбо. Його звук при 8500 об/хв – одна з найкращих речей, які ви можете почути.

Встановлювався на Porsche 911 GT3 RS, 911 R
Потужність: 500 кінських сил
Максимальний момент, що крутить: 460 Нм

3,0-літровий рядний 6-циліндровий від BMW (B58)

“У порівнянні з міцними конкурентами V6, цей рядний двигун працює як вершки”, – говорить Джош Жако. І він має безпосереднє упорскування, турбонаддув з подвійною спіраллю, Valvetronic та подвійний VANOS.

Встановлюється на: BMW 340i, BMW M240i, BMW 440i, BMW 740i
Потужність: 322 – 335 кінських сил
Максимальний момент, що крутить: 450 – 500 Нм

6,2-літровий V8 від Chevrolet (LT1)

Деякі інші безнаддувні двигуни V8 мають такі можливості і такий характер. Здорово, що GM відродив цей легендарний двигун 70-х років.

Встановлюється на: Chevrolet Camaro, Chevrolet Corvette, GMC Yukon, Cadillac Escalade
Потужність: 455 – 460 кінських сил
Максимальний момент, що крутить: 617 – 630 Нм

Back to top button