За десять місяців в Україні було продано 35 983 нових легкових автомобілів

З початку року на українському ринку було зареєстровано 35 983 продажів нових легкових автомобілів, або на 56% менше ніж за аналогічний період минулого року, повідомляє асоціація “Укравтопром”.

В Асоціації зазначають, що показники минулого року, починаючи з травня, були гіршими для українського ринку нових автомобілів за попередні 12 років.

З січня по жовтень 2015 року продажі нових легкових автомобілів так жодного разу і не перевищили показники попереднього року.

У жовтні було зафіксовано найменше відставання від минулого року, яке склало всього 5 відсотків. При цьому жовтневий результат продажів став максимальним за останні 10 місяців – 5 596 нових легкових авто.

Незважаючи на деяку активізацію споживчої активності, яка відбувається останнім часом, ринкова частка автомобілів, вироблених і складених на українських заводах, залишається досить низькою і за період з січня по жовтень становила близько 15%, проти 30% в 2014р.

Найбільший попит за останні десять місяців в українців мали автомобілі японського бренду Toyota, сумарні продажі яких домінували в шести місцях цього року. З січня по жовтень обсяг реалізації нових легкових автомобілів Toyota склав 3 870 шт. Таким чином, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року попит на автомобілі цього японського бренду, незважаючи на його лідерство, впав на 55%.

Другим за популярністю в українців став французький бренд Renault, який з початку року тричі піднімався на перший рядок рейтингу продажів. За останні десять місяців свої перші номери отримали 3 246 нових автомобілів Renault, що на 24% менше результату річної давності.

C показником 2 315 автомобілів третю сходинку рейтингу посів вітчизняний автомобільний бренд – ЗАЗ. Від свого торішнього показника ЗАЗ відстав на 67 відсотків.

На четвертій позиції Nissan – 2 170 авто (-43% відносно аналогічного періоду минулого року).

Замикає п’ятірку лідерів Ford. Обсяг реалізації нових легкових автомобілів цієї марки становив – 1 951 шт. (-47% до апмр).

У той же час, бестселером на українському ринку за підсумками десяти місяців 2015 року стала французька модель – Renault Logan. З початку року в Україні було зареєстровано 1 290 продажів Logan.

Український ЗАЗ Sens своїми гаманцями лайкнули 1 050 українців, віддавши цій моделі друге місце споживчих переваг.

Так само в п’ятірку найпопулярніших моделей на ринку нових легкових авто за січнево-жовтневий період увійшли: Mazda CX5, Toyota Camry і ЗАЗ Lanos.