Японський авторинок продовжує падіння

За даними Японської асоціації автодилерів (JADA), продажі легкових автомобілів в Країні, де сходить сонце, за підсумками червня знизилися на 1,8% і становили 229 037 одиниць, без урахування міні-карів з об’ємом двигуна до 660 куб. см. За підсумками шести місяців 2014 японський авторинок виріс на 7,2% до 1 млн. 554 тисяч 597 машин.

Як відзначають аналітики, падіння автопродажів в Японії фіксується третій місяць поспіль, що обумовлено підвищенням з 1 квітня податку на споживання з 5-ти до 8%. У зв’язку з цим в Японській асоціації автовиробників (JAMA) очікують подальшого зниження попиту на легкові автомобілі, яке за підсумками 2014 становитиме 9,1% до 2,61 млн. машин.

За даними JADA, лідерство в червні зберігає Toyota, чиї продажі склали 108 579 автомобілів (-0,1%). На другому місці за обсягом продажів залишається Honda з показником 39 628 машин (+48,1%). Замикає «трійку» лідерів як і раніше Nissan, який реалізував 25 498 автомобіля – на 17,4% менше, ніж торік.

За інформацією «Автостат»