Січнева статистика ринку нового автотранспорту

Січневий ринок нових автотранспортних засобів продемонстрував очікувану рецесію – загальний обсяг продажів нових автотранспортних засобів, за даними асоціації “Укравтопром”, склав 12 858 шт., що на 2% менше ніж за січень минулого року.

Реалізації нових легкових автомобілів знизилися на 1% до 11 874 шт. і це незважаючи на те, що в січневих продажах була врахована реєстрація великої партії автомобілів, поставлених з Японії для МВС, в рахунок продажу квот за Кіотським протоколом.

Лідером ринку серед нових легкових автомобілів стала китайська марка Geely, яка охопила майже 13% всіх продажів – 1 503 авто. Січнева реалізація Geely на третину перевищує аналогічний торішній показник.

На друге місце c показником 1 352 авто (+97% до січня 2013р.) вирвалася Toyota, завдяки вищезгаданому постачанню автомобілів для міліції.

Бронзова медаль січня завойована ЗАЗом. Вітчизняному бренду належить 7,7% січневого ринку нових легкових автомобілів. Всього в першому місяці поточного року було зареєстровано 920 продажів автомобілів марки ЗАЗ, що на 18% більше аналогічного результату минулого року.

На четвертому місці Ford – 914 авто (+57% до АПМР).

Замикає ТОП-5 минулого місяця Skoda з результатом 730 шт. Попит на автомобілі Skoda збільшився порівняно з січнем 2013 року на 18 відсотків.

Ринок нових комерційних автомобілів в січні просів на 14 відсотків і склав 820 шт.

Очолила рейтинг продажів нових комерційних автомобілів російська марка ГАЗ, яка змогла збільшити свої торішні продажі до 147 шт. або на 27 відсотків.

На 7 автомобілів відстав від лідера Volkswagen і посів друге місце рейтингу. При цьому народна марка Німеччини покращила свій січневий результат минулого року на 22 відсотки.

Третя сходинка рейтингу належить FIAT. Попит на автомобілі цього італійського бренду становив 114 авто (-16% до січня 2013р.).

На четвертому рядку Renault з 97 автомобілями (+13% до АПМР).

На завершальному рядку ТОП-5 продажів нових комерційних авто розмістився FORD з обсягом продажів 94 авто (+34% до АПМР).

Єдиний сегмент українського автомобільного ринку, який продемонстрував зростання відносно січня минулого року, був ринок нових автобусів. Січневі продажі автобусів склали 164 шт., що майже на 4% вище торішніх.

Найбільшим попитом користувалися у вітчизняних перевізників автобуси корпорації Еталон, яких було продано 30 шт. (+15% до АПМР).

ЗАЗівський I-VAN за популярністю був другим – 26 автобусів (+44% зростання до січня 2013р.).

На третьому місці Peugeot – 24 автобуси і зниження продажів на 14 відсотків.

Часівярська РУТА посіла четверте місце січневого рейтингу з показником 17 автобусів (-19% до АПМР).

Черкаські автобуси марки Ataman закрили п’ятірку лідерів з результатом 14 автобусів. У торішньому січні їх продажі були на 75% нижче – 8 шт.

З таблицями рейтингів можна ознайомитися на нашому сайті в розділі СТАТИСТИКА.