Yamaha приєднується до автомобільного дивізіону

Yamaha

Японський мотогігант представив світу свій перший мінікар – Motiv. Розроблявся автомобіль у співпраці з Гордоном Мюрреєм, людиною відомою як “гуру Формули-1″. Власне, Мюррей розробив технологію iStream (і запатентував), а Yamaha стала першим великим виробником, який вирішив втілити все це у вигляді прототипу.

Результатом цієї співпраці став Motiv – компактний двомісний сітікар, який пропонується відразу в двох варіантах: з бензиновим мотором, і електромобіль.

Бензиновий варіант компакта оснащується 1,1-літровим 3-циліндровим мотором потужністю 70-80 к.с., який поєднується з 6-ступінчастою трансмісією з подвійним зчепленням. Розгін до сотні, у такої малолітражки, займає менше 10 с, а максимальна швидкість складає 160 км / ч.

Електрична версія отримала 33-сильний електромотор, який дозволяє машині набирати перші 96 км/год за 15 с. Максимальна швидкість електрокара становить 105 км/ч.

Незважаючи на публічний дебют на Токійському автосалоні, Motiv залишається поки лише концептом. Так як цим проектом належить ще пройти схвалення радою директорів Yamaha.

Якщо Yamaha Motiv все ж буде запущений в серійне виробництво, то стане першим прямим конкурентом німецькому Smart. Тут не тільки зовні схожість, але в першу чергу, подібні габарити – в довжину Motiv всього 2690 мм, що аналогічно “Смарту”, а в ширину і висоту менше на 50 і 60 мм відповідно. Крім того, “японець” на 100 кг легше, що для такого класу авто досить істотний показник.

Варто відзначити, що створювався Motiv спеціально для Європи, а його презентація є для Yamaha свого роду тестом – як публіка сприйме автомобіль, що виходить під мотоциклетної маркою.

Якщо презентація пройде успішно і рада директорів схвалить проект до кінця року, то Motiv може потрапити в автосалони вже в 2016 році.