Volvo скоротить участь в автошоу і спонсорство

Volvo Cars поступово скоротить участь в автошоу і обмежиться одним автосалоном в рік у кожному з ключових регіонів, повідомила компанія. У неї буде стенд в січні в Детройті, в березні – в Женеві і в квітні – в Пекіні (по черзі з Шанхаєм). Таким чином, Volvo діє в обхід прийнятої в індустрії норми – брати участь у якомога більшому числі автошоу із сотень, які влаштовуються в усьому світі, зазначає The Wall Street Journal.

У компанії підкреслюють, що вирішили припинити участь в автошоу, включаючи виставки в Парижі, Франкфурті, Нью-Йорку і Лос-Анджелесі, не для скорочення витрат. Навпаки, компанія планує збільшити маркетинговий бюджет. Також компанія вирішила максимально скоротити спонсорську діяльність, включаючи гольф і автоспорт. Замість цього Volvo збільшить присутність та інвестиції в вітрильну регату Volvo Ocean Race.

Скоротивши участь в автосалонах, Volvo реалізує програму заходів, що передбачають більш дієвий та індивідуальний підхід до роботи з пресою і клієнтами, сказали в компанії. Автовиробники бачать, що отримують більше увагу преси, якщо влаштовують прем’єри далеко від великих виставок, пише Financial Times.

Volvo проводитиме щорічний захід, на якому бренд, нові продукти та інновації будуть представлені так, як вони відповідають його інтересам і індивідуальності, говорять в компанії.

У компанії відзначають, що покупці все частіше використовують інтернет, щоб розібратися і навіть купити автомобіль. Volvo отримала хороший досвід, продавши першу партію з 1927 автомобілів нового XC90 через свій сайт за 47 годин. Такий результат мотивує підсилити продажі через інтернет в глобальному масштабі, кажуть у компанії.

Для підтримки свого прориву в преміум-сегмент Volvo введе «індивідуальних техніків з обслуговування автомобілів» у дилера. Кожному клієнту при отриманні нового автомобіля представлять особистого техніка, який буде забезпечувати обслуговування машини клієнта протягом усього терміну використання. До 2018 всі дилерські центри в світі надаватимуть таке обслуговування в якості стандарту, пообіцяли в компанії.