Весна для автомобільного ринку України почалась з чергового антирекорду

За даними асоціації “Укравтопром”, в березні на первинному ринку було продано 2 579 нових автотранспортних засобів. Це найнижчий показник не тільки за перші три місяці поточного року, але і з початку століття.

Березневий результат ринку нових легкових автомобілів – 2 259 первинних реєстрацій. Такий обсяг продажів на 23% нижче показника попереднього місяця і в 4,8 рази менше результату річної давності.

Найчастіше в березні реєструвалися автомобілі марки Toyota – 175 шт. Таким чином, збільшивши продажі відносно лютого на 3,5%, Toyota змогла посісти лідерську позицію на ринку, піднявшись з шостої сходинки, яку вона посідала в попередньому місяці. Варто відзначити, що торік цей японський бренд був на третій позиції в рейтингу, з обсягом продажів, що у 6 разів перевищує нинішній.

Друге місце дісталося Renault з результатом 173 зареєстрованих авто. Цей французький бренд погіршив своє позиціонування на ринку відносно лютого, спустившись зі сходинки лідера рейтингу, втративши в продажах 28 відсотків. Роком раніше Renault перебував на 8 місці, але при цьому обсяг продажів був на 140% вище.

На третьому місці Volkswagen – 151 авто. У попередньому місяці Volkswagen посідав 5 місце, проте його продажі були на 14% вище березневого результату. Щодо березня 2014 року, коли бренд перебував на тій же 5 сходинці рейтингу, його показник первинних реєстрацій знизився в 3,4 рази.

Четвертою за обсягами продажів стала Skoda з результатом 140 авто (+64% до лютого 2015 і -71% до березня 2014). У лютому Skoda посідала лише 13 сходинку рейтингу, а в березні минулого року – шосту.

Замикає ТОП-5 першого весняного місяця з показником 118 автомобілів корейський бренд KIA. За місяць цей бренд піднявся в рейтингу на 7 позицій, зі збільшенням продажів на 6%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, коли за обсягами продажів на українському ринку KIA посідала лише 11-е місце, первинні реєстрації нових автомобілів цієї корейської марки зменшилися на 65 відсотків.

Ринок нових комерційних автомобілів закінчив березень з результатом 270 авто, продемонструвавши тим самим падіння відносно лютого на 37%, а в порівнянні з березнем минулого року – майже на 62 відсотки.

Лідируючу позицію в цьому сегменті автомобільного ринку посів Volkswagen, на частку якого припало близько 19% всіх первинних реєстрацій цього виду автотранспорту.

Кількість первинних реєстрацій нових автобусів в минулому місяці становила 50 шт.

Таким чином, ринок автобусів порівняно з попереднім місяцем збільшився вдвічі, а до березневого результату минулого року зменшився на 54 відсотки.

Найкраще в березні продавалися автобуси марки РУТА, які охопили 36% українського ринку нових автобусів.