У березні українці купили 11 221 легкових авто

За даними асоціації “Укравтопром”, в березні на первинному авторинку України було зареєстровано продажі 11 221 легкового автомобіля.

Таким чином, перший весняний місяць ознаменувався різким падінням споживчої активності, підтвердивши тим самим песимістичні прогнози багатьох операторів автомобільного ринку України.

У порівнянні з попереднім місяцем, коли девальваційні очікування спровокували не типове для лютневого ринку зростання продажів, первинні реєстрації легкових автомобілів скоротилися на 28%, а відносно березня минулого року на 52%.

Продажі нових автомобілів у березні становили 97% від загального обсягу первинного ринку і не дивно, що ситуація в цій частині ринку не відрізняється від загальної тенденції.

Зусиллями всіх операторів первинного ринку легкових автомобілів вдалося реалізувати 10 938 нових машин, що на 28% менше лютневого результату і в 2 рази менше березневого показника минулого року.

Найбільш популярними брендами (ТОП – 5) березня в продажах нових авто були:

1. ЗАЗ – 1 441 шт. або 13,2% від загальних продажів. При цьому ЗАЗ поліпшив свій лютневий показник на 41%, а відносно аналогічного показника минулого року його продажі збільшилися майже на 2%.

2. Geely – 1 429 шт. (-32% до лютого і -16% до АПМР). Частка бренду в загальних продажах склала 13,1%.

3. Toyota – 1 037шт. (+12% до лютого і -28% до АПМР). З таким показником Toyota охопила 9% ринку нових авто.

4. Hyundai – 523 шт. (-45% до лютого і -77% до АПМР). Ринкова частка Hyundai становила 4,8%.

5. Volkswagen – 508 шт. (-39% до лютого і -64% до АПМР), що відповідає 4,6% від загальних продажів нових легкових авто.

 

Всього за перший квартал поточного року в Україні було продано і вперше поставлено на облік в ДАІ 39 030 легкових автомобілів або на 22% менше ніж за перші три місяці минулого року. Частка нових автомобілів у цих продажах становила 97%, як і у минулому році.

Детальніше в розділі Статистика