У серпні ринок нового комерційного автотранспорту пішов у мінус

Результати серпневих продажів нових комерційних автомобілів і автобусів підтвердили коливальний тренд, що склався в цьому році на ринках цих видів автотранспортної техніки. Після липневого зростання відбулося падіння попиту як на комерційні авто, так і на автобуси, повідомляє асоціація “Укравтопром”.

Первинний ринок нових комерційних автомобілів в серпні зменшився в порівнянні з липнем на 36% до 286 авто. Щодо показника річної давності продажі в цьому сегменті авторинку просіли майже на 40 відсотків.

Краще за інших в серпні продавалися автомобілі марки Fiat, які охопили майже п’яту частину ринку нових комерційних авто. За місяць було продано і зареєстровано в МВС 57 автомобілів цього італійського бренду. При цьому від свого серпневого результату 2014 року Fiat відстав на 16%, а від показника попереднього місяця – на 8 відсотків

Друге місце дісталося автомобілям марки Renault – 50 зареєстрованих продажів (-19% до серпня 2014р. і -24% до липня 2015р.).

На третьому місці нові комерційні авто марки Volkswagen – 38 шт. (-27% до серпня 2014р. і -25% до липня 2015р.).

Кількість первинних продажів нових автобусів у звітному місяці становила 41 од. По відношенню до попереднього місяця попит на автобуси зменшився на 18%, а порівняно з серпнем минулого року падіння склало 74 відсотки.

Більше 46% продажів нових автобусів охопила продукція заводу “Часівоярські автобуси” марки Рута. На тлі падаючого ринку реалізація 19 автобусів марки Рута продемонструвала позитивну динаміку продажів як відносно липня (+19%), так і по відношенню до торішнього серпня, тут продажі виросли в 4,8 рази, і забезпечила лідерську позицію цій марці на внутрішньому ринку.

Всього за період з січня по серпень в Україні було продано 2 709 нових комерційних авто і 321 нових автобусів. Таким чином, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року попит на нові комерційні автомобілі впав на 44%, а на нові автобуси – на 73 відсотки.