В АСЕА очікують падіння на європейському ринку нових авто

На прес-конференції, яка відбулась нещодавно, керівництво Європейської асоціації автовиробників (ACEA) позначило основні проблеми, з якими зіткнулася автомобільна промисловість ЄС.

Перехід на нові технології, пов’язаний з посиленням вимог до ЄС до рівня шкідливих викидів, генерує перед виробниками нові виклики.

Ускладнює ситуацію, за словами президент ACEA Майкла Менлі, очікуваний цього року спад продажів на ринку нових автомобілів.

«Після шести років безперервного зростання продажі легкових автомобілів в 2020 році в ЄС впадуть на 2 відсотки», заявив пан Менлі.

Цей спад відбувається в той самий час, коли європейський автопром масштабно нарощує інвестиції в екологічно чисті автомобілі, акцентував керівник АСЕА.

У зв’язку з цим європейські автовиробники звернулися до політиків, закликавши активно допомагати галузі досягти до 2050 року мети – остаточного переходу на автомобільний транспорт з нейтральним рівнем викидів вуглецю.

Головні вимоги – по всій території ЄС необхідно терміново розгорнути густу мережу пунктів зарядних станцій, придатних для легкових і комерційних автомобілів. Крім того, забезпечити споживачів послідовними і економічно стійкими схемами стимулювання придбання як легкових, так і комерційних автомобілів з нульовим рівнем викидів.

Для довідки:

Продажі автомобілів в ЄС за останні шість років: +5,6% в 2014 році, +9,3% в 2015 році, +6,8% в 2016 році, +3,4 у 2017 році, +0,1% в 2018 році і +1,2% в 2019 році. На 2020 рік прогнозується падіння на 2%.

Щорічно інвестуючи в дослідження і розробки 57,4 млрд. євро, автомобільний сектор вже є найбільшим приватним вкладником в інновації в Європі. Велика частина цих інвестицій спрямована на рішення для створення чистої мобільності.